• امروز : 9 فروردین 1403
logo

هفت انیمیشن با مامان های باحال!

آخرین مطالب

مطالب ویژه

هفت انیمیشن با مامان های باحال!

شاید مادرها در خیلی از انیمیشن‌ها شخصیت اصلی یا قهرمان داستان نباشند؛ اما آنها هستند که قهرمان‌های داستان را به قهرمان تبدیل می‌کنند، حمایتشان می‌کنند و به انها انگیزه می‌دهند. اینجا هفت انیمیشن هست که مامان‌هایی با این ویژگی‌ها دارد؛ اما حتما ارزیابی کامل کدومو از این انیمیشن‌ها را بخوانید! پارک عجایب (+8) «جون» دختر خیال‌پردازی است که رؤیای ساختن یک شهربازی را دارد. مادرِ جون، تخیلات او را تشویق می‌کند و از او می‌خواهد که بدون آسیب زدن به خودش یا دیگران، رؤیایش را دنبال کند. جاسوسان نامحسوس (+9) مادر «ولتر» که یک پلیس وظیفه‌شناس است، به پسرش امید می‌دهد که در آینده او هم می‌تواند امنیت انسان‌ها را با اختراعاتش تامین کند. به پیش(+7) دو برادر به نام‌های ایان و بارلی، پدرشان را از دست دادند. مادر خانواده رفتار صمیمانه‌ای با پسرانش دارد و حتی درکنار پسرانش با اژدها مبارزه می‌کند. خانواده‌ی پاگنده (+8) زمانی که پاگنده در آلاسکا ناپدید می‌شود، مادر خانواده ساعت‌ها تا آلاسکا رانندگی می‌کند و ضمن تلاش برای حفظ امنیت پسرش، شجاعانه سعی در پیدا کردن همسر خود دارد. غارنشینان 2 (+9) یکی هست که پدر خانواده را موقع عصبانیت به آرامش دعوت می‌کند، سعی دارد دخترش را در ارتباط با پسری که دوست دارد به درستی راهنمایی کند و همواره در مواقع خطرآفرین، با شجاعت برای نجات خانوادش مبارزه می‌کند. «آگا» مادر خانواده‌ی غارنشینان است. ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (+7) «فلینت لاکوود» از کودکی آرزوی مخترع شدن دارد. مادر فلینت تنها کسی است که به او روحیه می‌دهد و با هدیه کردن یک روپوش آزمایشگاهی به فرزندش، تا بزرگسالی برای فلینت انگیزه ایجاد می‌کند.   عصر یخبندان 3 (+4) «الی» به‌عنوان مادر و زن یک خانواده، نقشش را کاملاً درست ایفا می‌کند. او درمقابل بی‌تفاوتی‌های همسرش نسبت به بقیه، با هنر زنانه‌ی خود می‌ایستد، آبروی همسرش را دربرابر اعضای گروه حفظ می‌کند، دیه‌گو را برای نجات سید تشویق می‌کند، برخلاف منفرد، به باک و توانایی او اعتماد می‌کند و با تدبیرش، پیوندهای گروه را محکم نگه می‌دارد.  

هفت تا انیمیشن درباره اختلاف فرزندان و خانواده

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!