• امروز : 10 فروردین 1403
logo

هفت تا انیمیشن درباره اختلاف فرزندان و خانواده

آخرین مطالب

مطالب ویژه

هفت تا انیمیشن درباره اختلاف فرزندان و خانواده

خیلی وقت‌ها کودکان یا نوجوانان ما راهی را می‌روند که والدین نمی‌پسندند یا اختلاف نظرها به حدی می‌رسد که مشکل‌ساز می‌شود. این موضوع در دنیای انیمیشن‌ها هم خیلی پررنگ است. اینجا هفت تا انیمیشن داریم که اختلاف فرزندان و خانواده را به تصویر کشیده‌اند! راهکارهایی که در این انیمیشن‌ها ارائه شده‌اند گاهی خوبند و گاهی غیر مفید. پس حتما ارزیابی کامل این آثار را در کدومو بخوانید و توصیه‌های لازم را به کار بگیرید. تازه اگر خودتان هم نظری یا توصیه‌ای دارید برای ما بنویسید! ‌  

بیست بازی برای روزهای قرنطینه

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. mohammd hosein ebrahimi

    یکیشون هم دلیر یا انیمیشن شجاع است

    2 سال پیش پاسخ
  1. مریم فروزان کیا

    انیمیشن های Tangled(گیسو کمند)، Song Of The Sea (آواز دریا)، Luca(لوکا)، inside out(درون بیرون من)، Connected(متصل)، Coraline(کرولاین)، Corpse Bride(عروس مرده)، Antz (مورچه ایی به نام زی) و Spirited Away(شهر اشباه) هم میتونن در این فهرست قرار بگیرن.

    3 سال پیش پاسخ
  1. اا

    سلام. متن مربوط به پا کوچولو اشتباهه

    3 سال پیش پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!