• امروز : 29 اسفند 1402
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

جشنواره نوروزی کدومو

از 30 اسفند تا 14 فروردین، کدومو و مرکز تربیت رسانه‌ای باران رویداد آنلاین جشنواره نوروزی برگزار می‌کنند. در این ایام هر روز انیمیشنی از شبکه پویا پخش می‌شود و در ساعت 18 عصر، همان انیمیشن با حضور شرکت کنندگان توسط اساتید تربیتی و رسانه‌ای در سامانه‌ی اسکای‌روم  بررسی می‌شود. این گفتگوهای خانوادگی یک دورهمی صمیمانه است که مهمترین بخش آن، بررسی انیمیشن از دید خانواده‌هایی است که در جلسه‌ی آنلاین حضور دارند. در این رویداد در هر جلسه مجری کدومو و دو کارشناس حضور دارند و در تعامل با شرکت کنندگان به بررسی این انیمیشن می‌پردازند. در پایان به قید قرعه به کسانی که در همه جلسات حضور فعال داشتند جوایزی اهدا خواهد شد. شرکت در این رویداد رایگان است و ثبت نام از طریق سامانه پیامکی کدومو به شماره 50004686 با ارسال عدد 1 و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی کدومو @Kodoumo و ... انجام می شود. در پایان این رویداد، شرکت کنندگان با مهارت های تحلیل انیمیشن از منظر رسانه ای و تربیتی آشنا خواهند بود.

برای اینکه در این دورهمی خانوادگی شرکت کنید، همین الان عدد 1 را به 50004686 ارسال کنید!   گزارش جلسات برگزار شده را بخوانید: جلسه اول، لاته و سنگ آب حیاتی جلسه دوم، بوبو قهرمان کوچک 2 جلسه سوم، پارک عجایب جلسه چهارم، آوای جنگل (نبض جنگل) جلسه پنجم، جوجه‌تیغی‌ها جلسه ششم، اژدهاسوار جلسه هفتم، خرس قهرمان جلسه هشتم، وامبت مبارز جلسه نهم، بنیامین جلسه دهم، شاهزاده روم جلسه یازدهم، افسانه کوتوله‌ها جلسه دوازدهم، اختانوردان و غارهای زیردریایی جلسه سیزدهم، منطقه پرواز ممنوع جلسه چهاردهم، آلفا و امگا(+اختتامیه)

تحليل سياست های بازی های دیجيتال در ايران

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!