• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

۸ کودک، ۸ انیمیشن

در دنیا روزهای مختلفی را به‌عنوان روز کودک می‌شناسیم؛ اما بیستم نوامبر یا سی‌ام آبان امسال، روز جهانی کودک است. کدومو به‌مناسبت این روز، هشت انیمیشن معرفی کرده که ارزیابی محتوایی همه‌ی آنها هم در سایت هست. خصوصیت ویژه‌ی این انیمیشن‌ها چیست؟ همه‌شان قهرمان کودک دارد و ناهنجاری‌های آن خیلی کم است یا فقط دارای پیام‌های مثبت هستند. این هشت انیمیشن را می‌توانیم بعد از بررسی رده‌ی سنی و مطالعه‌ی ارزیابی، با خیال راحت به فرزندانمان پیشنهاد دهیم:

یک ) پارک عجایب. +8

داستانی فانتزی از تخیلات یک دختربچه با زمینه‌ی خانوادگی قوی که پیام اصلی آن امیدواری است.

دو) ما اینجا هستیم: یادداشت‌هایی برای زندگی در زمین. +5

انیمیشنی کوتاه و خانوادگی که درباره‌ی «کره‌ی زمین» و «بیشتردانستن» است.

سه) کوکو. +7

 انیمیشن «کوکو» به تصمیم یک نوجوان برای نوازنده‌شدن علی‎رغم میل خانواده‌اش می‌پردازد. این انیمیشن به خوبی اهمیت خانواده و نقش آن در حمایت از فرزندان برای رسیدن به علاقه‌هایشان را نشان می‌دهد.

چهار) انیمیشن حیوانات. +4

«انیمیش حیوانات» در هرقسمت ماجرای ساده‌ای میان حیوانات را روایت می‌کند و پیامی برای مخاطبان کودک به همراه دارد. مثلا در قسمت اول، ماجرای ترس ماهی‌کوچولو از تاریکی است که درنهایت متوجه می‌شود هیچ‌چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

پنج) نفرت‌انگیز. +9

این اثر درکنار جذابیت‌هایی مانند نمایش قدرت‌های جادویی یک یتی و بخش‌های کمدی، اهمیت محافظت از طبیعت، کار تیمی و اهمیت خانواده را مطرح می‌کند.

شش) مولانگ. +3

این انیمیشن، ساده و سرگرم‌کننده است و لحظات کمدی دارد. کودک شما به‌راحتی می‌تواند با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و به دلیل ساده و روزمره‌بودن موقعیت‌ها، خودش را به‌جای آن‌ها بگذارد.

هقت) درون و بیرون. +8

رایلی به کمک جوی یک دختر شاد است که با خانواده‌اش رابطه صمیمانه‌ای دارد.

هشت) شازده کوچولو. +12

دختربچه‌ای که با مادرش زندگی می‌کند و قرار است برای پیشرفت در زندگی به یک آکادمی ‌معتبر برود. مادرش او را مجبور می‌کند تا از «برنامه‌ی زندگی» پیروی کند.

چند پیشنهاد کودکانه برای روز کتاب

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!