• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن انیمیشن حیوانات (فصل اول، قسمت اول) (Animanimals )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3416 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

«انیمیشن حیوانات» یک انیمیشن سریالی است که طی سال‌های 2013 تا 2018 پخش شده است و در هرقسمت، داستانی ساده و کودکانه از یک نوع حیوان، به‌صورت صامت روایت می‌شود. داستان هرقسمت، پیامی ساده را طی سه دقیقه به کودکان منتقل می‌کند. قسمت اول این مجموعه داستان ماهی کوچکی ا‌ست که در تاریکی تخیلاتی شده است و می‌ترسد؛ اما پس از روشن‌کردن لامپ متوجه می‌شود تصوراتش درست نیست و چیزی برای ترسیدن وجود ندارد، سپس با خیال راحت به خواب می‌رود.

سال 2013 3 دقیقه جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

«انیمیش حیوانات» در هرقسمت ماجرای ساده‌ای میان حیوانات را روایت می‌کند و پیامی برای مخاطبان کودک به همراه دارد. والدین عزیز می‌توانند هنگام تماشای انیمیشن کودکان خود را همراهی و در درک پیام‌های داستان به آن‌ها کمک کنند. اگر اتفاقاتی که در هرقسمت برای حیوانات می‌افتد، برای کودک شما آشناست، سعی کنید به کودکان کمک کنید تا از پیامی که از انیمیشن دریافت کرده است، در دنیای واقعی استفاده کند؛ به‌عنوان مثال در قسمت اول، ماجرای ترس ماهی‌کوچولو از تاریکی است که درنهایت متوجه می‌شود هیچ‌چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. اگر کودکان شما نیز پیش از خواب دچار ترس می‌شوند، با اشاره به ماجرای ماهی‌کوچولو می‌توانید به آن‌ها کمک کنید.

خلاصه: این انیمیشن داستان‌های ساده‌ای را روایت می‌کند و پیامی کودکانه را به همراه دارد که والدین می‌توانند کودکان خود را در فهم پیام‌ها و استفاده از آن‌ها در دنیای واقعی راهنمایی کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با پرسش‌های ساده به کودکان کمک کنید پیام انیمیشن را درک کنند و اگر تجربه‌ی شخصی پیرامون این موضوع دارند، از پیام داستان در زندگی واقعی استفاده کنند.

ترس‌های ماهی‌کوچولو قبل از خواب برای چه بود؟

آیا چیزهایی که باعث ترسش می‌شدند، واقعاً وجود داشتند؟

تو هم قبل خواب تصورات ترسناک به ذهنت رسیده است؟ به نظرت مثل ماهی‌کوچولو فقط خیال می‌کنی یا واقعاً وجود دارند؟

خلاصه: با پرسش‌های ساده به کودکان کمک کنید پیام انیمیشن را درک کنند و اگر تجربه‌ی شخصی پیرامون این موضوع دارند، از پیام داستان در زندگی واقعی استفاده کنند.

داستان اثر

در هر قسمت از انیمیشن سریالی «انیمیشن حیوانات» یک نوع حیوان ماجرای خاصی را پشت سر می‌گذارد که یک درس برای کودکان به همراه دارد. در قسمت اول این مجموعه، «ماهی‌کوچولو» قصد دارد بخوابد؛ اما هربار که چراغ را خاموش می‌کند دچار تخیلات ترسناک می‌شود. او بارها چراغ را روشن می‌کند و وقتی متوجه می‌شود تصوراتش اشتباه بوده است، دوباره می‌خوابد. تا آخرین‌بار که فکر می‌کند یک موجود ترسناک کنارش هست؛ اما با روشن‌کردن چراغ، مادر مهربانش را در کنار خود می‌بیند. او مطمئن می‌شود که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و با خیال راحت کنار مادرش می‌خوابد.

جزئیات اثر

کارگردان: Julia Ocker / جولیا اوکر

نویسنده: Andreas Hykade, Julia Ocker / آندریاس هیکاد، جولیا اوکر

نام تهیه‌کننده: Thomas Meyer - Hermann / توماس مایر هرمان

نام بازیگران: ـ

نام شخصیت‌ها: ـ

کشور سازنده: آلمان

کمپانی سازنده: Studio Film Bilder

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد انیمیشن حیوانات (فصل اول، قسمت اول)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!