• امروز : 29 شهریور 1403
logo

حضور پررنگ کدومو در سومین نمایشگاه ملی رصتا؛ گامی در جهت ارتقاء سواد رسانه‌ای خانواده‌ها

آخرین مطالب

مطالب ویژه

حضور پررنگ کدومو در سومین نمایشگاه ملی رصتا؛ گامی در جهت ارتقاء سواد رسانه‌ای خانواده‌ها

کدومو، به عنوان یکی از فعال‌ترین بسترهای تخصصی در حوزه کودک و نوجوان، در سومین نمایشگاه ملی رصتا که تحت نظر سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. این نمایشگاه، با هدف ترویج و توسعه سواد رسانه‌ای، فرصتی مناسب برای تعامل با خانواده‌ها، والدین و علاقه‌مندان به محتوای فرهنگی و آموزشی فراهم می‌کند. کدومو با شعار «پل ارتباطی رسانه و خانواده»، به دنبال این است که در طول این چهار روز نمایشگاه، نقش خود را در آگاهی‌بخشی و توانمندسازی خانواده‌ها در انتخاب و استفاده بهینه از رسانه‌ها برجسته‌تر کند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه کدومو از برنامه‌ها و محتوای جدید این پلتفرم بهره‌مند شوند. نمایشگاه ملی رصتا از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. از همه والدین، مربیان و فعالان حوزه کودک و نوجوان دعوت می‌شود تا در این رویداد شرکت کرده و با کدومو و خدمات ارزشمند آن بیشتر آشنا شوند. کدومو به اعتبار حضور شما دلگرم است. منتظر دیدار شما در روزهای ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳، در مصلی امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، بین ستون 3 و 4 هستیم.

معرفی بازی‌های مناسب برای سفر اربعین

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!