• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

آموزش ساخت اسب تک شاخ با لوله مقوایی

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت اسب تک شاخ با لوله مقوایی

  یکی از کاردستی های زیبایی که کودکان می توانند برای خودشان درست کنند اسب تک شاخ است. با ما همراه شوید تا این کاردستی زیبا را با در خانه و با خانواده خود بسازید... برای شروع کافی است وسایل زیر را داشته باشید: تعدادی لوله مقوایی (رول دستمال توالت) مقداری مقوا یا کاغذ ماژیک های رنگی چسب نخ کاموا قیچی مرحله اول: در این بخش با استفاده از چسب، مقواهای رنگی و بر اساس سلیقه خودتان، سطح لوله های مقوایی را تزیین کنید. مرحله دوم: در این بخش مقداری نخ کاموا تهیه کنید و چندین رشته را در حدود 15 سانتی متر برش بزنید و روی هم قرار بدید و با یک رشته نخ کاموا دیگر رشته‌های نخ کاموا را بهم گره بزنید تا طرح موی اسب تک شاخ تکمیل شود. در تصویر زیر ما برای چند کاردستی اسب تک شاخ این کار را انجام دادیم. مرحله سوم:‌ در این بخش موی اسب تک شاخ را در بالای لوله مقوایی بچسبانید.   مرحله چهارم: در این بخش یک تکه مقوا یا کارتن به شکل مثلث یا همان شاخ برش بزنید و بر روی آن را اشیای تزیینی بچسبانید. سپس شاخ را بر روی لوله مقوایی با چسب نصب کنید. مرحله پنجم: در این بخش همانند تصاویر زیر برای اسب تک شاخ، گوش بسازید و بر روی لوله مقوایی بچسبانید. مرحله ششم:‌ در نهایت توانسته اید یک کاردستی زیبا اسب تک شاخ با لوله مقوایی بسازید.

کاردستی قلعه در طرح دخترانه و پسرانه

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!