• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی قهرمان تانک: جنگ لیزری (Tank Hero: Laser Wars)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

12 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

363 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی، یک بازی در ژانر و سبک اکشن است و بازیکن در آن در حال مبارزه با دیگر تانک‌های لیزری می‌باشد. بازی امکان بازی به شکل چندنفره‌ی محلی را دارد و نشان سلامت گرفته است اما با اتصال به اینترنت امکان اتصال به دیگر شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌شود و امکان دیدن چالش‌ها نیز وجود دارد.

ژانر : اکشن

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز و گرامی کدومو؛ این بازی، یک بازی در ژانر اکشن است که در آن فرزندتان در نقش یک تانک وارد بازی شده و باید با حملات لیزری تانک مقابل را که بازیکن روبرویی است نابود کند و از بین ببرد. او می‌تواند با طرف مقابل در یک زمین به صورت محلی بازی کند. هرچه بازی جلوتر می‌رود، موانع بر سر راه تانک‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر شده و فرزندتان برای نابودی طرف مقابل نیاز به دقت دارد و باید مسیر را جوری پیش ببرد که در تیررس طرف مقابل قرار نگیرد. با اتصال به اینترنت نیز امکان دعوت به شبکه‌های اجتماعی بازی و دیدن چالش‌های به دست آمده و تیک خورده، وجود دارد. بازی ماهیتی اکشن و طبیعتاً روند آن به سمت این است که طرف مقابل را به نابودی برساند و از طرفی هرچه جلوتر می‌رود سخت‌تر شده و تعداد زیاد تانک‌ها می‌تواند از لحاظ اضطراب و استرس فرزند کم سن و سال شما را آزار بدهد. بازی نشان سلامت گرفته است و به صورت چندنفره‌ی محلی، امکان بازی دارد.

خلاصه‌ی آن: بازی نشان سلامت گرفته است و به صورت چندنفره‌ی محلی، امکان بازی دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز کدومویی؛

شما می‌توانید راجع به ماهیت بازی‌های اکشن و نبرد با تانک در جنگ‌های واقعی دنیا مثل جنگ ایران و عراق در صورت علاقه با فرزندتان صحبت کنید.

می‌توانید همراه با او در اینترنت جستجو کرده و مدل تانک‌ها، شیوه نبرد آن‌ها را دیده و شیوه‌ی راندن آن‌ها را هم تماشا کنید.

می‌توانید راجع به بازی‌های آفلاین بیشتر تحقیق کرده و بازی‌هایی که آفلاین با گزینه چندنفره بازی کردن هستند را برای بازی فرزندتان انتخاب کنید و خود نیز همراهی‌اش کنید. بازی های آفلاین و آنلاین با هم تفاوت‌های قابل توجهی دارند.

نکات مهم دیگری نیز برای سلامت بازی کردن وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم برای سلامت بیشتر فرزندتان در هنگام بازی آن را مطالعه کنید.

بازی های دسته جمعی غیردیجیتالی نیز وجود دارند که در صورت عدم علاقه به این بازی‌ها، می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید.

اگر ارسال نوتیفیکشن بازی هم شما و فرزندتان را آزار می‌دهد و از نظر شما ارسال پیام از طرف بازی، می‌تواند او را بیشتر مشغول به خود کند می‌توانید نوتیفیکشن بازی را خاموش کنید.

خلاصه‌ی آن: شما می‌توانید راجع به ماهیت بازی‌های اکشن و نبرد با تانک در جنگ‌های واقعی دنیا مثل جنگ ایران و عراق در صورت علاقه با فرزندتان صحبت کنید

ماجرای بازی

این بازی، یک بازی در ژانر اکشن است که در آن بازیکن در نقش یک تانک وارد بازی شده و باید با حملات لیزری تانک مقابل را که بازیکن روبرویی است نابود کند و از بین ببرد. او می‌تواند با طرف مقابل در یک زمین به صورت محلی بازی کند. هرچه بازی جلوتر می‌رود، موانع بر سر راه تانک‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر شده و بازیکن برای نابودی طرف مقابل نیاز به دقت دارد و باید مسیر را جوری پیش ببرد که در تیررس طرف مقابل قرار نگیرد. با اتصال به اینترنت نیز امکان دعوت به شبکه‌های اجتماعی بازی و چالش وجود دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android - ios

نام ناشر: Clapfoot

نام توسعه دهنده: Clapfoot

تاریخ انتشار:  05/03/1391

تاریخ آخرین به روزرسانی: 19/06/1397

نیاز به اینترنت: ندارد اما با اتصال به اینترنت، امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: چالش، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  دارد.

نشان‌ها: سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قهرمان تانک: جنگ لیزری

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!