• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی فیکسی‌ها و بازی هلیکوپتر (The Fixies Helicopter Game )

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

411 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی، یک بازی در ژانر تفننی است که در آن بازیکن باید یک هلیکوپتر دلخواه را ساخته و با آن پرواز کند و با موانع مختلفی روبرو شود، گذشته از آن بازی روی تبلیغات مانور زیادی داده است و تبلیغات به صورت ناخودآگاه در بازی در جریان هستند و خرید و پرداخت نیز به بازیکن پیشنهاد می‌شود اما برای حذف تبلیغات و وارد شدن به کلاب و حذف تایمر بازیکن‌ها می‌توان پرداخت انجام داد و وارد کلاب شد.

ژانر : تفننی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی بالای پنج میلیون دانلود در گوگل پلی دارد.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

 والدین عزیز و گرامی کدومو؛ این بازی، یک بازی در ژانر تفننی است که در آن فرزندتان باید یک هلیکوپتر دلخواه را ساخته و با آن پرواز کرده و با موانع مختلفی که روبرو می‌شود، آن‌ها را به کنار زده و اجسامی که نیاز به تعمیر دارند را تعمیر کرده وبه مقصد می‌رسد. گذشته از آن بازی روی تبلیغات مانور زیادی داده است و تبلیغات به صورت ناخودآگاه در بازی در جریان هستند و خرید و پرداخت نیز به فرزندتان پیشنهاد می‌شود اما برای حذف تبلیغات و وارد شدن به کلاب و حذف تایمر فرزندتان می‌توان پرداخت انجام دهد و وارد کلاب شود اگرنه برای آزاد سازی برخی از آن‌ها فرزندتان باید تایمی مشخص را گذرانده و یا تبلیغ ببیند. در وهله‌ی اول، سن فرزندتان پرسیده می‌شود و بعد از آن نیز سیاست‌های حریم خصوصی ارائه می‌شود. بازی به دلیل آشنایی با قطعات هلیکوپتر و تعمیرات دارای ارزش یاددهی است و می‌تواند به قطع اتصال به اینترنت، بازی سالمی باشد.

خلاصه‌ی آن: بازی به دلیل آشنایی با قطعات هلیکوپتر و تعمیرات دارای ارزش یاددهی است و می‌تواند با قطع اتصال به اینترنت، بازی سالمی باشد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز کدومویی؛

شما می‌توانید راجع به هلیکوپترها و فرآیند ساخت و تعمیر آن‌ها با فرزندتان صحبت کنید و حتی راجع به آن‌ها در اینترنت و فضای نت، جستجو نمایید.

شما می‌توانید راجع به تعمیرات و کارهای فنی نیزدر صورت علاقه با فررزندتان صحبت کنید و بعد از آن نیز می‌توانید در اینترنت راجع به ان جستجو کنید و حتی در صورت علاقه‌ی زیاد و وجود شرایط و سن مناسب و امکانات می‌توانید او را به کلاسهای فنی بفرستید.

می‌توانید راجع به امکانات آنلاین و مضراتش با او صحبت کنید و ببینید که او تا چه حدی از امکانات آنلاین بازی استفاده می‌کند.

شما می‌توانید راجع به سیاست‌های حریم خصوصی که در بازی ارائه می‌شود و ماهیت آن با فرزندتان صحبت کنید.

می‌توانید راجع به بازی‌های آفلاین بیشتر تحقیق کرده و بازی‌هایی که آفلاین با گزینه چندنفره بازی کردن هستند را برای بازی فرزندتان انتخاب کنید و خود نیز همراهی‌اش کنید. بازی های آفلاین و آنلاین با هم تفاوت‌های قابل توجهی دارند.

نکات مهم دیگری نیز برای سلامت بازی کردن وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم برای سلامت بیشتر فرزندتان در هنگام بازی آن را مطالعه کنید.

بازی های دسته جمعی غیردیجیتالی نیز وجود دارند که در صورت عدم علاقه به این بازی‌ها، می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید.

اگر ارسال نوتیفیکشن بازی هم شما و فرزندتان را آزار می‌دهد و از نظر شما ارسال پیام از طرف بازی، می‌تواند او را بیشتر مشغول به خود کند می‌توانید نوتیفیکشن بازی را خاموش کنید.

خلاصه‌ی آن: شما می‌توانید راجع به هلیکوپترها و فرآیند ساخت و تعمیر آن‌ها با فرزندتان صحبت کنید و حتی راجع به آن‌ها در اینترنت و فضای نت، جستجو نمایید.

ماجرای بازی

این بازی، یک بازی در ژانر تفننی است که در آن بازیکن باید یک هلیکوپتر دلخواه را ساخته و با آن پرواز کرده و با موانع مختلفی که روبرو می‌شود، آن‌ها را به کنار زده و اجسامی که نیاز به تعمیر دارند را تعمیر کرده وبه مقصد می‌رسد. گذشته از آن بازی روی تبلیغات مانور زیادی داده است و تبلیغات به صورت ناخودآگاه در بازی در جریان هستند و خرید و پرداخت نیز به بازیکن پیشنهاد می‌شود اما برای حذف تبلیغات و وارد شدن به کلاب و حذف تایمر بازیکن‌ها می‌توان پرداخت انجام داد و وارد کلاب شد اگرنه برای آزاد سازی برخی بازیکن‌ها باید تایمی مشخص را گذرانده و یا تبلیغ دید. در وهله‌ی اول، سن بازیکن پرسیده می‌شود و بعد از آن نیز سیاست‌های حریم خصوصی ارائه می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android - ios

نام ناشر: DEVGAME KIDS games

نام توسعه دهنده: DEVGAME KIDS games

تاریخ انتشار:  May 27, 2019

تاریخ آخرین به روزرسانی:  Nov 3, 2022

نیاز به اینترنت: ندارد اما با اتصال به اینترنت، امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: تبلیغ، خرید، لینک به دیگر اپ و بازی‌ها.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نشان‌ها: سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد فیکسی‌ها و بازی هلیکوپتر

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!