• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی شطرنج بد واقعی (Really Bad chess)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

228 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی، یک بازی در ژانر مسابقه ای طراحی شده است و بازیکن در ان به بازی شطرنج یا با حریف واقعی در محل و یا با حریف کامپیوتری می‌پردازد. او در حین بازی می‌تواند خط و مسیر حرکت مهره‌ها را ببیند. بازی، جدول رتبه بندی، چالش، امکان خرید بعضی از حرکات نیز وجود دارد. با اتصال به اینترنت، تماشای تبلیغ نیز باز می‌شود.

ژانر : مسابقه ای

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز و گرامی کدومو؛ این بازی، ، یک بازی در ژانر مسابقه ای طراحی شده است و فرزندتان در آن به بازی شطرنج یا با حریف واقعی در محل و یا با حریف کامپیوتری می‌پردازد. بازی راجع به شطرنج است و فرزندتان در وهله‌ی اول مشخص می‌کند که در این بازی، خوب است یا خیر و اگر بلد نباشد سیستم بازی، آموزشی در اختیازش می‌گذارد. در آغاز بازی، با سیستم هوشمند بازی می‌کند و سیستم بازی به صورت محلی نیز فعال می‌باشد و غیر از آن نیز فرزندتان می‌تواند، با سیستم هوشمند بازی کند. در حین بازی می‌تواند مکان حرکت مهره‌ها را دیده و بعد حرکت کتد. بازی امکان تبلیغ، خرید و لینک به دیگر اپ‌ها و بازی‌ها را هم دارد، امکان بازی به شکل چندنفره‌ی محلی را نیز دارد و سیاست‌های حریم خصوصی را هم ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ی آن: بازی امکان تبلیغ، خرید و لینک به دیگر اپ‌ها و بازی‌ها را هم دارد، امکان بازی به شکل چندنفره‌ی محلی را نیز دارد و سیاست‌های حریم خصوصی را هم ارائه می‌دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز کدومویی؛

شما می‌توانید راجع به بازی شطرنج و تاریخچه آن با فرزندتان صحبت کنید.

شما می‌توانید قهرمانان شطرنج دنیا را در اینترنت جستجو کرده و با او به اطلاعاتش بیافزایید.

می‌توانید برای او شطرنج واقعی بخرید و با او در صورت امکان به تمرین بپردازید.

می‌توانید  فیلم‌های مربوط به شطرنج را در اینترنت جستجو کنید و در صورت وجود شرایط سنی سریال و فیلم‌ها را به تماشا بنشینید.

می‌توانید راجع به امکانات آنلاین و مضراتش با او صحبت کنید و ببینید که او تا چه حدی از امکانات آنلاین بازی استفاده می‌کند.

شما می‌توانید راجع به سیاست‌های حریم خصوصی که در بازی ارائه می‌شود و ماهیت آن با فرزندتان صحبت کنید.

می‌توانید راجع به بازی‌های آفلاین بیشتر تحقیق کرده و بازی‌هایی که آفلاین با گزینه چندنفره بازی کردن هستند را برای بازی فرزندتان انتخاب کنید و خود نیز همراهی‌اش کنید. بازی های آفلاین و آنلاین با هم تفاوت‌های قابل توجهی دارند.

نکات مهم دیگری نیز برای سلامت بازی کردن وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم برای سلامت بیشتر فرزندتان در هنگام بازی آن را مطالعه کنید.

بازی های دسته جمعی غیردیجیتالی نیز وجود دارند که در صورت عدم علاقه به این بازی‌ها، می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید.

اگر ارسال نوتیفیکشن بازی هم شما و فرزندتان را آزار می‌دهد و از نظر شما ارسال پیام از طرف بازی، می‌تواند او را بیشتر مشغول به خود کند می‌توانید نوتیفیکشن بازی را خاموش کنید.

خلاصه‌ی آن: می‌توانید  فیلم‌های مربوط به شطرنج را در اینترنت جستجو کنید و در صورت وجود شرایط سنی سریال و فیلم‌ها را به تماشا بنشینید.

ماجرای بازی

این بازی، راجع به شطرنج است و بازیکن در وهله‌ی اول مشخص می‌کند که در این بازی، خوب است یا خیر و اگر بلد نباشد سیستم بازی، آموزشی در اختیازش نی گذاردو. در آغاز بازی، با سیستم هوشمند بازی می‌کند و سیستم بازی به صورت محلی نیز قعال می‌باشد و غیر از آن نیز بازیکن می‌تواند، با سیستم هوشمند بازی کند. در حین بازی می‌توان مکان حرکت مهره‌ها را دید و بعد حرکت کرد. بازی امکان تبلیغ، خرید و لینک به دیگر اپ‌ها و بازی‌ها را هم دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android - ios

نام ناشر: Noodlecake

نام توسعه دهنده: Noodlecake

تاریخ انتشار:  27 اردیبهشت 1396

تاریخ آخرین به روزرسانی:  26 خرداد 1401

نیاز به اینترنت: ندارد اما با اتصال به اینترنت، امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: تبلیغ، خرید، لینک به دیگر اپ و بازی‌ها.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  دارد.

نشان‌ها: سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد شطرنج بد واقعی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!