• امروز : 31 فروردین 1403
logo

پیشنهادهای خانوادگی کدومو به مناسبت روز جهانی خانواده

آخرین مطالب

مطالب ویژه

پیشنهادهای خانوادگی کدومو به مناسبت روز جهانی خانواده

25 اردیبهشت را به عنوان روز جهانی خانواده می‌شناسند و چه بهانه‌ای از این بهتر تا کدومو پیشنهادهای جذابی داشته باشد برای یک خانواده سالم! کدومو به کمک خانواده‌ها پیشنهادهایی خانوادگی ارائه کرده که هم بتوانید فیلم و انیمیشن‌های سالمی را بهتر بشناسید هم بازی‌های بامزه و سالمی را در کنار فرزندان خود تجربه کنید. اما 4 یادداشت کاربردی این بسته‌ی پیشنهادی را کامل‌تر کرده که به مهارت‌های شما به‌عنوان والدین دغدغه‌مند در دنیای رسانه چیزی اضافه می‌کند. نظر خودتان و پیشنهادهای بیشتر خودتان را هم برای کدومو بفرستید چون همین نظرات خانواده‌هاست که کدومو را می‌سازد.

یک ) هشت بازی بامزه خانوادگی

در این بسته‌ی پیشنهادی، 8 بازی سالم پیشنهاد شده که مخاطب بعضی از آنها کودک و مخاطب اصلی بعضی از آنها نوجوانان هستند. 

دو) هشت فیلم و انیمیشن سالم خانوادگی

تا دلتان بخواهد فیلم و انیمیشن تازه برای تماشا هست اما اینکه این آثار مناسب تماشای خانوادگی باشد موضوع دیگری است. اینجا هشت اثر سالم برای تماشای راحت در محیط خانواده به شما پیشنهاد شده است.

سه) هشت ویژگی انیمیشن خانوادگی

به‌جای اینکه بگردیم و ببینیم چه کسی به ما انیمیشن مناسب خانوادگی معرفی می‌کند با دانستن این هشت ویژگی می‌توانیم خودمان به دیگران پیشنهادهای مناسبی داشته باشیم!

چهار ) چرا باید سنت بازی های خانوادگی را ایجاد کنیم؟

خیلی از والدین دوست دارند فرزندانشان بیشتر مشغول بازی‌های مختلف باشد تا به انبوه مشغله‌های مختلفشان برسند؛ اما نمی‌دانند که همراهی کردن با فرزندانشان هنگام بازی چه فواید زیادی دارد!

پنج ) خانواده‌ی مسئولیت‌پذیر در دنیای رسانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه‌ی ما به‌عنوان والدین دوست داریم تعامل مناسبی با فرزندانمان در ارتباط با رسانه‌ها داشته باشیم؛ اما چه باید کرد؟ گفتگو یکی از شاه‌کلیدهای این تعامل مناسب است!

شش) پنج گام ساده به سوی خانواده‌ای با رژیم مصرف رسانه‌ای سالم!

کنترل کردن اینکه فرزند من چقدر از زمانش را صرف بازی‌های دیجیتال، تماشای فیلم و ... می‌کند سخت است. اما اینجا پنج گام ساده به شما پیشنهاد می‌شود که خیلی به کارتان می‌آید!

هشت فیلم و انیمیشن سالم خانوادگی به انتخاب کدومو

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!