• امروز : 10 فروردین 1403
logo

پنج بازی پدر و فرزندی برای روزهای کرونایی!

آخرین مطالب

مطالب ویژه

پنج بازی پدر و فرزندی برای روزهای کرونایی!

به خاطر محدودیت‌های کرونایی  بیرون رفتن سخت شده است. برای همین یک بسته از چند بازی آماده کردیم تا بچه‌ها و باباها آخر هفته شادی و رو کنار هم بگذرونند؛ با هم همکاری کنند یا در یک رقابت جدی، کلی با هم کَل کَل کنند! به شرطی که بازیکنی که حرفه‌ای‌تر است فراموش نکند که قرار است اوقات خوشی با هم داشته باشیم و نیامدیم تا برای رسیدن به جام قهرمانی بجنگیم و بازیکنی که کوچکتره است یادش نرود که باید احترام بزرگترش را نگه دارد!

 

Fishing Sim World®: Pro Tour

بازی شبیه‌ساز ماهی‌گیری؛ تور حرفه‌ای، همانطور که از اسمش پیداست، ما را به مسابقات بزرگ ماهی‌گیری می‌برد تا در دریاچه‌های مختلف دنیا برای شکار ماهی بزرگتر رقابت کنیم. البته والدین باید به بچه‌ها توضیح دهند که حیوانات و مخصوصا ماهی‌ها را نمی‌شود برای هر کاری شکار و صید کرد و این‌ کار تحت شرایط خاص و دستورالعمل‌های زیست محیطی انجام می‌شود که رعایت نکردن آن پیگرد قانونی دارد.

 

Rayman® Legends

این بازی یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های سبک سکوبازی (پلتفرمر) است که در آن موجوداتی افسانه‌ای به مبارزه با اهریمنان می‌روند و تلاش می‌کنند تا با مشت و لگد دنیا را نجات دهند!

بازی دارای مینی گیم‌هایی مثل فوتبال است که می‌تواند لحظات شاد و مفرحی را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

البته باید دانست که ممکن است برخی از دشمنان برای بازیکنان کم سن و سال ترسناک باشند و بعضی چالش‌های بازی هم سخت به نظر برسد.

 

RISK: Global Domination

بازی ریسک یکی از معروف‌ترین بردگیم‌هاست. این بازی یک نسخه دیجیتال از آن بازی‌ست. بازیکنان باید با تشکیل اتحاد و شکست دادن رقبا، دنیا را تصاحب کنند و در نهایت کسی برنده است که تمام دنیا را در اختیار خود آورده باشد.

از آنجایی که در بازی تاس وجود دارد، خوب است والدین در مورد شانس و تناقض آن با برنامه‌ریزی و تلاش صحبت کنند. همچنین این بازی می‌تواند بهانه‌ای برای صحبت کردن در مورد خوی استکباری و تمامیت‌خواهی باشد.

 

Moving Out

وقت اسباب‌کشی‌ست! به همدیگر کمک‌کنید تا در کمترین زمان، بتوانید خانه را از وسایل خالی کنید! این بازی یکی از بامزه‌ترین بازی‌هایی‌ست که در سبک همکاری وجود دارد و می‌تواند صدای خنده‌ی اعضا خانواده را به آسمان برساند!

 

Farm Together

در «با هم کشاورزی کنیم»، بازیکنان به هم کمک می‌کنند تا محصولات یک زمین کشاورزی را در شرایط مشخصی آماده کنند. فضای بازی کارتونی، رنگارنگ و با نشاط است. بازی دارای حالت آنلاین است که والدین باید به نکات کلی این بازی‌ها توجه کنند. بهتر است هنگام بازی، اتصال دستگاه به اینرنت قطع باشد یا از نسخه‌های آفلاین بازی استفاده شود.

 

امیدواریم این بازی‌ها کمک کند آخر هفته خوبی داشته باشید. ضمنا بازی‌های بیشتری در بسته‌های قبلی معرفی شدند و ارزیابی بازی‌های بیشتری نیز روی سایت قرار گرفته است که می‌توانید از آنها هم استفاده کنید.

زن‌ها، کالاهای جنسیتی در بازی‌های دیجیتال

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  1. علیرضا طالقانی

    واضحه که این مقاله برای نوجوانان نوشته نشده چون هیچ پسر نوجوانی علاقه ایی به بازی ماهی گیری یا کشاورزی ندارد .

    3 سال پیش پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!