• امروز : 9 فروردین 1403
logo

هشت انیمیشن با حضور باباهای باحال!

آخرین مطالب

مطالب ویژه

هشت انیمیشن با حضور باباهای باحال!

‌ تماشای نقش و جایگاه پدر در فیلم‌ها و انیمیشن‌ها، این فرصت را برای شما ایجاد می‌کند تا در کنار فرزندان، نحوه تعامل با پدر خانواده را در آثار بررسی کنید و پیرامون نحوه‌ی تعاملات در خانواده خود، گفتگو کنید. ‌‌ فرزندان شما به تناسب ویژگی‌های خاص سنی خود ممکن است با پدر خانواده دچار اختلاف‌نظرها و برخوردهایی شده باشند؛ فرصت خوبی است تا به‌ آن‌ها یادآوری کنید که قدردان زحمات پدرشان باشند و با حفظ احترام پدر، سعی کنند اختلاف‌نظرهایشان را حل کنند. به خاطر داشته باشید که فهم بسیاری از رفتارهای درست و غلط در فرزندان به تذکرهای زبانی بستگی نداشته و دیدن رفتارهای درست در خانواده بیشترین تأثیر را بر تربیت خواهد گذاشت. بنابراین حفظ جایگاه پدر خانواده توسط مادر، برای کودکان تأثیر عمیق تری خواهد داشت. ‌ همه ما می‌دانیم که پدرها عاشق بچه‌هایشان هستند. آن‌ها همیشه تکیه‌گاه خانواده‌ هستند و برای مراقبت از خانواده فداکاری هم میکنند. ‌‌ کدومو ۸  انیمیشن با حضور باباهای باحال به شما معرفی می‌کند که بعد از خواندن ارزیابی‌ها، اگر مناسب دانستید، می‌توانید در کنار خانواده از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

1- غارنشینان: گراگ سعی دارد امنیت خانواده‌اش را به بهترین شکل تامین کند. اگر لازم باشد و به صلاح خانواده بداند، حتی خلاف میل خود عمل می‌کند و برای نجات خانواده‌ اش از جان خود هم می‌گذرد.

2- درجستجوی نمو: "مارلین" بعد از دست دادن همسر خود تلاش میکند پدر خوبی برای نمو باشد. عشق مارلین به پسر خود باعث میشود قهرمانی‌های زیادی در راه پیدا کردن نمو از خود نشان بدهد، به‌طوری که همه‌ی اقیانوس، داستان شجاعت‌های او را روایت میکنند. ‌ 3- عصریخبندان ۴: رابطه پدر و دختری بین مندی و هلو، یکی از ماجراهای این قسمت از عصر یخبندان است. طبیعت این پدر و دختر را از هم جدا کرده و تمام دغدغه‌ی "مندی" رسیدن به خانواده‌‌اش و هلو هم خیلی ناراحت است که در آخرین دیدار با پدرش با او دعوا کرده است. ‌ 4- ریو۲: بلو برای شاد و راضی نگه داشتن همسر و فرزندانش سعی میکند با شرایطی کنار بیاید که خیلی با روحیه‌‌اش سازگار نیست. اوایل شاید بلو مقبولیت زیادی نداشته باشد، اما در انتها او تبدیل به قهرمان داستان میشود. ‌ 5- ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲: فلینت لاکوود باید یک عملیات ویژه در جزیره‌‌ خود انجام بدهد. اوایل به‌نظر نمیرسد فلینت و پدرش خیلی خوب بتوانند همدیگر را درک کنند اما بعد، یک همکاری پدر و پسری که باعث موفقیت فلینت در کارش میشود. ‌ 6- من نفرت انگیز ۱: گرو یک تبهکار است که سعی دارد در شرارت کردن بهترین باشد، اما آشنایی این مرد با سه دختربچه، باعث میشود یک پدر خوب بودن را به شرور بودن ترجیح بدهد.

7- پاندای کونگ فو کار ۳: پو به عنوان جنگجوی اژدها، با حمایت‌ها و کمک‌های پدرخوانده‌ خود "بابا شعله‌پز" و پدر واقعی خود که تازه او را پیدا کرده است، موفق میشود یک دشمن بزرگ رو شکست بدهد.

‌ 8-شگفت انگیزان ۲: آقای شگفت‌انگیز مجبور است، زمانی که همسرش برای مبارزه با خلافکارها به ماموریت رفته است، داخل خونه بماند و از بچه‌ها مواظبت کند. او کمی برای رسیدگی به بچه‌ها دچار چالش میشود اما درنهایت به خوبی از پس اوضاع برمیاید.

پنج بازی پدر و فرزندی برای روزهای کرونایی!

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!