• امروز : 28 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی نوبل‌من: جنگ ۱۸۹۶ ( Noblemen: 1896)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

12 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

322 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 16 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
یک بازی اکشن و استراتژی است که بازیکن را در جنگی در سال 1896 قرار می دهد و او باید با کنترل واحدهای مختلف، دشمنان خود را شکست دهید. بازی دارای تبلیغات غیر قابل کنترل و خرید درون برنامه ای است.
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی ممکن است برای برخی از بازیکنان آسیب‌زا باشد؛ زیرا دارای صحنه‌های خشونت‌آمیز زیادی است که شامل تیراندازی، کشتن، خونریزی و برخورد با شمشیر است. بازی همچنین ممکن است در برخی از بازیکنان ترس، اضطراب و افسردگی ایجاد کند؛ زیرا جنگ در سال 1896 رخ می‌دهد که در آن 70 درصد جمعیت آمریکا به دلیل طاعون کشته شده‌اند. بازی نشان می‌دهد چگونه مردم از بیماری، قحطی و جنگ رنج می‌برند. بازی همچنین ممکن است در برخی از بازیکنان وابستگی به بازی ایجاد کند؛ زیرا دارای حالت‌های مختلف و چالش‌های جذاب است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از بازی‌کردن سطح حساسیت فرزند خود را به صحنه‌های خشونت‌آمیز و تاریک بسنجید و اگر برایش آزاردهنده بود، بازی را ترک کند. همچنین سعی کنید بازی را به‌صورت معتدل و منظم انجام دهد و به‌سلامت خود توجه کافی داشته باشد. بازی همچنین دارای خرید درون‌برنامه‌ای است که ممکن است هزینه‌های اضافی به بازیکنان وارد کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

برای سلامت بازی‌کردن فرزندتان این مقاله را در کدومو بخوانید.

با کمک مقاله کدومو درباره خشونت در آثار رسانه‌ای با فرزند خود گفتگو کنید.

ماجرای بازی

یک بازی اکشن و استراتژی است که بازیکن را در یک میدان جنگ قرار می‌دهد و باید ارتش رقیب را شکست دهید. این بازی سال 1896 را نشان می‌دهد که در آن جنگ در نقطه بحرانی خود است. بازیکن به عنوان یک نجیب زاده بازی می‌کنید که بهترین تجهیزات، سلاح‌ها و ارتش‌ها را دارد. بازیکن می‌تواند در حالت فرماندهی واحدهای خود را هدایت کند و در حالت شوتر در جنگ شرکت کند. بازی دارای حالت آفلاین، گرافیک زیبا، کارت‌های نبرد قدرتمند و تنوع بالای سلاح‌ها و وسایل نقلیه است.

جزئیات اثر

سیستم عامل (ها): اندروید و آی او اس

نام ناشر: Foursaken Media

نام توسعه دهنده: Foursaken Media

تاریخ انتشار: 31 اوت 2017

تاریخ آخرین به روزرسانی: 14 نوامبر 2022

نکات برجسته بازی:

امکان بازی به صورت چند نفره محلی ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نوبل‌من: جنگ ۱۸۹۶

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!