• امروز : 10 فروردین 1403
logo

ثبت نام تور گردشگری در نمایشگاه کتاب!

آخرین مطالب

مطالب ویژه

ثبت نام تور گردشگری در نمایشگاه کتاب!

سامانۀ کدومو (Kodoumo.ir)  تور گردشگری در نمایشگاه کتاب 1401 را برگزار می‌کند.

در این برنامه‌ها، خانواده‌ها پس از ثبت‌نام اینترنتی، به غرفۀ کدومو می‌آیند و همراه با کارشناسان حوزۀ کتاب کودک و نوجوان، در یک تور 4 ساعته نمایشگاه کتاب را به شکلی دیگر می‌شناسند و کتاب‌هایی مناسب را با مشاورۀ کارشناسان تهیه می‌کنند.

در این 4 ساعت، کارشناسان خانواده‌ها را در جهت معرفی و شناخت بیشتر و بهتر «انتشارات‌های کودک» همراهی می‌کنند و همچنین به آنها متناسب با سن فرزندانشان، کتابهای مناسبی را از انتشارات‌های مختلف معرفی می‌کنند. تحویل لیست کتابهای موضوعی سالم برای کودک؛ پذیرایی، هدایا و ... از دیگر برنامه‌های این تورهای 4 ساعته است.

شما اگر مادر، پدر، مربی و یا علاقمند به حوزۀ «کتاب کودک» هستید می‌توانید با تخفیف ویژه‌ای در این تورها ثبت‌نام کنید. گفتنی است تورهای ابتدایی در روز جمعه 23 اردیبهشت برگزار شده است.

برای ثبت‌نام، نیاز است از طریق لینک زیر، سانس مورد نظر را انتخاب و اقدام فرمایید.

https://evnd.co/nJayB

چه‌خبر از قرارهای مادرانه کدومو؟

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!