• امروز : 10 فروردین 1403
logo

آموزش ساخت جغد با بطری نوشابه

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت جغد با بطری نوشابه

در این مطلب قصد داریم با کمک یک بطری نوشابه و انجام تغییراتی از جمله برش و رنگ آمیزی روی آن یک جغد زیبا بسازیم. روش ساخت چنین کاردستی بسیار آسان است... مراحل ساخت جغد با بطری نوشابه: مرحله اول: ابتدا یک بطری نوشابه تهیه کنید و بر اساس تصویر زیر برش هایی را به روی آن انجام دهید. دقت داشته باشید که در تصویر زیر مشخص شده است کدام قسمت اصلی بوده و نیاز داریم و کدام قسمت مورد استفاده قرار نمی گیرد. مرحله دوم: سپس دو بخش اصلی که در مرحله قبل از روی بطری نوشابه برش زده اید را به روی هم قرار داده و بهم بچسبانید. از چسب های مایع یا از چسب نواری می توانید استفاده کنید. مرحله سوم: در نهایت با رنگ آمیزی طرح ساخته شده همانند تصویر زیر شما توانسته اید یک جغد با بطری نوشابه بسازید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید  

کاردستی ماسک حیوانات

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!