• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک:کوانتامونیا ( Ant-Man and the Wasp: Quantumania )

author-img

توسط : مهدیه جعفری ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2367 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

«مرد مورچه‌ای و زنبورک» فیلمی در ژانر علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی، به کارگردانی «پیتون رید» است که محصول سال 2018 سینمای آمریکا و از تولیدات دو غول فیلم‌سازی جهان، کمپانی والت دیزنی پیکچرز و مارول استودیو است. این فیلم که بر اساس داستان «انت من» اثر «استن لی» و «زنبورک» اثر «فاضل کارگر» نوشته شده، دنباله فیلم «مرد مورچه‌ای ۲۰۱۵» است داستان این فیلم ابرقهرمانی جذاب، درباره شخصی به نام اسکات است که تلاش می‌کند تعادل بین ابرقهرمانی و پدر بودنش را حفظ کند و در همین حال، مأموریت مشترکی با زنبورک به او داده می‌شود که باعث برملا شدن رازهایی از گذشته می‌گردد.

ژانر : اکشن ماجراجویی

سال 124دقیقه 2023 جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

  این فیلم سراسر خشونت و ترس است البته ترس‌ها غیرواقعی است زیرا در دنیای غیرواقعی اتفاق می‌افتد. حتماً به رده سنی توجه کنید البته تخیلات زیادی در این فیلم وجود دارد که قدرت ذهنی فرزندتان را افزایش می‌دهد. فرزندتان با تماشای این فیلم متوجه می‌شود که والدین جان فرزندانشان را به خود ترجیح می‌دهند و حاضر نیستند فرزندشان کمترین آسیب را ببیند.

خلاصه: خشونت و ترس‌های زیادی در این فیلم وجود دارد پس در انتخاب آن دقت کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزندتان بپرسید به دنیای کوانتوم و متافیزیک علاقه دارد ؟

از دید او آیا هم‌چین دنیایی وجود دارد؟

با تماشای این محصول،تصوری که از دنیای کوانتوم دارد چگونه است؟

از او بپرسید دوست دارد جای کدام‌یک از شخصیت‌های داستان باشد؟

اگر او جای کارگردان بود چه فیلم تخیلی می‌ساخت؟ با این سؤال متوجه تخیلات ذهنی او می‌شوید.

خلاصه: از فرزندتان بپرسید چه تخیلی در ذهنش دارد؟

داستان اثر

کسی دستگاهی طراحی می‌کند که می‌تواند با آن به دنیای کوانتوم سفر کند او از خانواده‌اش می‌خواهد که اختراع جدیدش را ببینند اما وقتی دستگاه را روشن می‌کند همه خانواده‌اش به سمت دستگاه کشیده می‌شوند. مادربزرگ او که در قسمت‌های قبل توانسته بود جان سالم به درببرد و از دنیای کوانتوم فرار کند، دوباره راهی این سفر خطرناک می‌شود. او در آنجا دشمنانی ازجمله فردی به نام کانگ فاتح دارد که قصد انتقام از او را دارند به همین دلیل او تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند خانواده‌اش را نجات دهد. آنجا درگیری‌های شدیدی بین آن‌ها و کانگ فاتح رخ می‌دهد که درنهایت او می‌میرد و آن‌ها نجات پیدا می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مؤلف: Peyton Reed/پیتون رید

نویسنده/ مترجم: Jeff Loveness،Jack Kirby/جف لوونس، جک کربی

نام تهیه‌کننده: Victoria Alonso،Mitchell Bell/ویکتوریا الونسو، میتچل بل

نام بازیگران: Paul Rudd،Evangeline Lilly،Michael Douglas،Michelle Pfeiffer،Jonathan Majors/پول رود، ایوانگلین لیلی، میکاییل دوگلاس، میکاییل پیفیفر، جاناتان ماجورس

نام شخصیت‌ها: مرد مورچه‌ای: یک انتقام‌جو و جنایتکار خرده‌پایی است. او لباسی دارد که به او اجازه می‌دهد در عین افزایش قدرت، کوچک‌تر یا بزرگ‌تر شود. کاسی لنگ: دختر اسکات لنگ است که باعث می‌شود دوباره خانواده‌اش به دنیای کوانتوم سفر کنند. کانگ فاتح: یک دشمن سفر در زمان است که با مرد مورچه‌ای دشمن است و درنهایت می‌میرد.

کشور سازنده: آمریکا، استرالیا، کانادا

کمپانی سازنده: Marvel Studios،The South Australian Film Corporation،Walt Disney Pictures/مارول استودیو، سوث استرالیا فیلم کورپوریشن، والت دیزنی پیکچرز

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مرد مورچه‌ای و زنبورک:کوانتامونیا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!