• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم اردوگاه اسب سواری: یک تعقیب عاشقانه (Horse Camp: A Love Tail)

author-img

توسط : فاطمه سادات حجتی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

3719 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

«اردوگاه اسب سواری: یک تعقیب عاشقانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول کشور آمریکا در سال 2020 است. این فیلم داستان دختران نوجوانی را روایت می‌کند که تابستان خود را در یک اردوگاه اسب سواری می‌گذرانند و آنجا می‌آموزند که چطور با یکدیگر مهربان باشند و مهربانی را منتشر کنند.

ژانر : خانوادگی

سال 2020 77دقیقه جزئیات کامل اثر
6 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین گرامی باید بدانند که محتوای اصلی این فیلم آموزش مهربانی با دیگران است. اما به دلیل تفاوت فرهنگی بین خانواده ایرانی و کشور سازنده، با دیدن این فیلم ممکن است توقعاتی در فرزند شما ایجاد شود. برای نمونه در فیلم دختران نوجوان تابستان خود را در یک اردوگاه با دوستان سپری می‌کنند در حالی که برگزاری این نمونه اردوها با این امکانات و مدت زمان در ایران وجود ندارد. از این رو فرزند شما ممکن است علاقه‌مند باشد تا تجربیات مشابهی را در گروه دوستان کسب کند لذا به والدین محترم پیشنهاد می‌شود ضمن گفت‌وگو در خصوص این گونه تفاوت‌ها در صورت امکان به فرزند خود اجازه دهید تا در اردوهای تفریحی با دوستانی مطمئن تجربیاتی را کسب کند.

خلاصه: والدین باید بدانند که پس از تماشای این فیلم ممکن است فرزند شما در خصوص اینکه چرا دختران کشورهای دیگر می‌توانند تابستان خود را با دوستانشان در اردو بگذرانند، یا اینکه می‌توانند اسب سواری کنند اما ما نمی‌توانیم، سوالاتی را بپرسد. والدین محترم می‌توانند ضمن صحبت در مورد تفاوت‌های فرهنگی به فرزند خود اجازه دهند زمانی را با گروه ‌های دوستی سپری کند تا تجربیاتی را نیز در این زمینه کسب کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزند خود در مورد رفتار شخصیت‌های مختلف از جمله جسیکا، استیسی، رایلی بی، بانی صحبت کنید. از او بخواهید رفتار تک تک شخصیت‌ها را برای شما تحلیل کند و بگوید هر کدام از شخصیت‌ها چه ابعاد منفی و مثبتی داشته‌اند و از آن‌ها چه آموخته است؟ از فرزند خود بپرسید کدام شخصیت برای او جذاب بود و چرا؟ و کدام شخصیت منفور بود و چرا؟ با او درباره‌ آنچه که از فیلم آموخته گفت‌وگو کنید. از فرزندتان بپرسید آیا تجربه مشابه هیچ یک از شخصیت‌های فیلم داشته است؟ با او در مورد مشکلاتی که ممکن است در گروه همسالان داشته باشد صحبت کنید.

خلاصه: با فرزند خود در مورد شخصیت‌ها و آنچه که از آن‌ها و داستان فیلم آموخته گفت‌وگو کنید.

داستان اثر

یک باشگاه اسب‌سواری اقدام به برگزاری اردوی تابستانی با هدف آموزش اسب سواری به دختران نوجوان می‌کند. یکی از این شرکت‌کنندگان رایلی بی است که دختری ثروتمند و مغرور است. او از همه چیز ایراد می‌گیرد و اصلا رفتارخوبی با بقیه دخترها ندارد. اما به مرور زمان می‌آموزد که برای محبوب شدن باید مهربان بود و با این درک، رفتارش بسیار بهتر می‌شود. استیسی که یکی از ماهرترین سوارکارهای باشگاه بوده و قرار بود که مربی سوارکاری شود با خانم بانی لایت یر جایگزین می‌شود و پذیرش این قضیه برای او دشوار است اما با برخورد مناسب بانی می‌آموزد که نه تنها کسی سِمت او را اشغال نکرده بلکه مهارت سواری خود را بهبود بخشیده و بر ترس‌هایش غلبه می‌کند. طرف دیگر داستان علاقه‌مند شدن جری به بانی است که توانایی ابراز آن را ندارد. دختران باشگاه که از این موضوع آگاه شدند نقشه‌ای را ترتیب می‌دهند که اقای جری بتواند علاقه‌اش را به بانی ابراز کند. آن‌ها موفق می‌شوند تا جری و رایلی به یکدیگر برسند. در نهایت باشگاه موفق می‌شود هدفش که گسترش مهربانی و ساختن زنانی قوی برای آینده هست را به دست آورد.

جزئیات اثر

کارگردان: Joel Paul Reisig

نویسنده: Plexflix Movv, George Saunders

نام تهیه کننده: Joel Paul Reisig

نام بازیگران: Richard Karn, Kristin Mellian, Kristen Ryda, Rachel Sowers

نام شخصیت ها: استیسی: دختر سوارکار ماهری که مربی دختران اردوگاه بوده است اما با آمدن خانم بانی به او حسادت کرده و ناراحت می‌شود. با گذشت زمان استیسی با آموزش‌های بانی، پیشرفت می‌کند و از او بابت رفتارش عذرخواهی می‌کند. کیمبرلی: دختر مهربانی که سعی در برقراری ارتباط با دیگران دارد و به راحتی با بقیه صمیمی می‌شود. بانی لایت: خانمی که مربی سوارکاری دختران اردواگاه است. جری: مرد میانسالی که به بانی علاقه‌مند می‌شود اما توانایی ابراز آن را ندارد. او با نقشه بچه‌ها موفق می‌شود احساسش را به بانی بیان کند. رایلی: دختر مغروری که با دیگران رفتار خوبی ندارد اما کم کم می‌آموزد با مهربانی می‌شود محبوب شد و دوستان زیادی پیدا کرد.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Plexflix Movv

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اردوگاه اسب سواری: یک تعقیب عاشقانه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!