• امروز : 2 خرداد 1403
logo

نقد و بررسی بازی گربه‌ها و سوپ-بازی برای وقت گذراندن (Cats & Soup - Cute idle Game)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

10 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

429 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک گیم‌پلی ساده با المان‌های شبیه‌ساز و استراتژیک است که بازیکن در یک جنگل آرام همراه با گربه‌ها وارد تعامل می‌شود و در پختن سوپ به آنها یاری می‌رساند.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بازی منتخب جشنواره مستقل 2021 Google Play TOP3

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی دارای ارزش‌های مثبتی مانند همکاری، زیست جمعی، کارکردن، عشق به طبیعت و همچنین آشنایی با نژادهای مختلف گربه‌ها و ماهی‌ها است.

 ممکن است فرزندتان مدام به گوشی سر بزند و زمان زیادی را صرف این بازی کند تا در دنیای گربه‌ها، سوپ‌های بیشتری بفروشد و محیط بازی‌اش را گسترش دهد.

بازی پیشنهاد تماشای تبلیغ و پرداخت پول برای دسترسی به آیتم‌های بیشتر را به فرزندتان می‌دهد. امکان ذخیره بازی در فضای ابری و همچنین دعوت به شبکه‌های اجتماعی برای امتیاز بیشتر در این بازی وجود دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

 درباره‌ی نژاد انواع گربه‌ها با فرزندتان گفتگو کنید و برای داشتن اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سرچ در اینترنت اقدام نمایید.

 می‌توانید در مورد کارگروهی و انجام درست وظایف با او صحبت کنید. در مورد تبلیغات بازی که دارای هر محتوایی هستند و همچنین اهداف پشت آن‌ها با فرزندتان گفتگو کنید و به او پیشنهاد دهید بازی را به‌صورت آفلاین انجام دهد.

می‌توانید از این لینک کمک بگیرید و راهکارهایی برای سلامت بیشتر هنگام بازی را مطالعه نمایید.

ماجرای بازی

بازیکن در یک جنگل آرام همراه با شخصیت‌های گربه وارد تعامل می‌شود و در پختن سوپ به آنها یاری می‌رساند. هر گربه وظیفه‌ای دارد و مواد اولیه سوپ را آماده‌سازی می‌کند. بازیکن نژادهای مختلف گربه را جمع‌آوری کرده و لوازم جانبی متفاوتی مانند لباس، کلاه، مکان‌های جدید و... را برای آنها انتخاب می‌کند. بازیکن می‌تواند ماهی صید کند و از گربه‌ها قلب دریافت کند، گربه‌ها را نام‌گذاری کند و مانند حیوانات خانگی از آن‌ها مراقبت کند. بازی دارای صندوقچه ی شانس و جوایز متعدد می‌باشد. برای خرید اسکین‌ها نیاز به پرداخت درون‌برنامه و تماشای تبلیغ است.

جزئیات اثر

 سیستم‌عامل (ها): android-ios

 نام ناشر: HIDEA

 نام توسعه‌دهنده: HIDEA

 تاریخ انتشار: 20/07/1400-12/10/2021

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 24/03/1402-14/06/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: تبلیغ، خرید، رویداد، دعوت به شبکه‌های اجتماعی، فضای ابری، اشتراک‌گذاری محتوا،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد گربه‌ها و سوپ-بازی برای وقت گذراندن

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!