• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی هونکای: راه ستاره‌ای (honaki:star rail)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

204 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی فضایی است که شما را در ماجراهای هیجان‌انگیزی قرار می‌دهد. بازی شامل نبرد، داستان، و کاوش است و برای بازیکنانی که به این موضوعات علاقه دارند، مناسب است. بازی برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست و ممکن است شامل صحنه‌های خشونت‌آمیز، پوشش نمایشی، و اشارات جنسی باشد. والدین باید با فرزندان خود درباره این مسائل صحبت کنند و محدودیت‌های زمانی برای بازی تعیین کنند.

ژانر : نقش‌آفرینی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

باید بدانید که بازی شامل برخی صحنه‌های نبرد و ضرب و شتم است که خونریزی وجود ندارد اما ممکن است برای برخی افراد ناراحت کننده باشد. مبارزات بازی نوبتی است به این معنی که فرزند شما مدام در حال فشار دادن دکمه‌ها برای نبرد با دشمنان نیست و فقط نیاز است استراتژی درستی را برای جنگیدن انتخاب نماید. برخی از شخصیت‌های زن بازی هم ممکن است لباس‌های کوتاه و نمایشی بپوشند. بازی همچنین ممکن است شامل برخی اشارات جنسی باشد.بازی دارای امکانات آنلاینی همچون گفتگوی متنی و شرکت در رویدادها و مسابقات متنوع است. فرزندتان ممکن است با افراد ناشناس ارتباط بگیرد و تحت پیام‌های توهین‌آمیز یا آزاردهنده قرار گیرد. با توجه به نکات گفته شده بازی برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید با فرزندان خود درباره بازی گفتگو کنید و به آن‌ها توضیح دهید که بازی فقط یک سرگرمی است و هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد.

باید محدودیت‌های زمانی برای بازی تعیین کنید و از اینکه فرزندانتان به بازی اعتیاد نکنند اطمینان حاصل کنید.

باید با فرزندان خود درباره مسائل جنسی و اخلاقی که ممکن است در بازی مطرح شوند، صحبت کنید و نظرات و ارزش‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

ماجرای بازی

این بازی یک RPG فانتزی فضایی است که در آن بازیکن ماموریت دارد تیمی را متشکل از چندین نفر که در سفری پر ماجرا در کهکشان هستند مدیریت و راهبری کند. بازیکن با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، تیم و مهارتهای تیمی را بهبود می‌بخشد تا مشکلاتی را که توسط گروه خرابکاران ایجاد شده‌اند حل ‌کند.

گیم پلی بازی به صورت نوبتی است و بازیکن می‌تواند با استفاده از شخصیت‌ها و سلاح‌های مختلف با دشمنان مبارزه کند. بازیکن می‌تواند از سه نوع قابلیت در بازی استفاده کند: حمله، مهارت، و ضربات نهایی. حمله قابلیتی است که ضربه‌های معمولی وارد می‌کند. مهارت، قابلیتی است که اثرات مختلفی بر روی خود، دوستان، یا دشمنان دارد. حمله نهایی قابلیتی است که ضربه‌های قوی وارد می‌کند یا اثرات ویژه‌ای را فعال می‌کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Windows, iOS, Android, PS5

نام ناشر: miHoYo

نام توسعه دهنده: miHoYo

تاریخ انتشار:  ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۶ دسامبر ۲۰۲۳

تاریخ آخرین به روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین: چندنفره بازی کردن، چت متنی، رویدادها و مسابقات آنلاین،خرید، اتصال به شبکه‌های اجتماعی دیگر.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هونکای: راه ستاره‌ای

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!