• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی نیروهای کلون : بازی نبرد (Clone Armies: Battle Game)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

645 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی اکشن و استراتژیک با محیطی ساده و گرافیک دوبعدی است که بازیکن با سازماندهی ارتش و انتخاب بهترین استراتژی تاکتیکی وارد جنگ با جناح رقیب می‌شود. بازی دارای ده‌ها مرحله ی چالش‌برانگیز با حالت‌های مختلف تک‌نفره و چندنفره است.

ژانر : اکشن

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از ده میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی اکشن و جنگی با محیطی ساده و گرافیک دوبعدی است که دو ارتش سرخ‌پوش و آبی‌پوش مقابل یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. بازیکن باید با استفاده از بهترین استراتژی سربازان خود را در درست‌ترین حالت قرار می‌دهد و نیروهای خود را علیه نیروهای دشمن هدایت کند. روش‌های مختلفی برای انجام مأموریت‌ها وجود دارد که فرزندتان می‌تواند با استفاده از خلاقیت و مهارت تفکر بهترین استراتژی را برای کامل‌کردن مأموریت‌هایش انتخاب کند.

خشونت بازی کارتونی و فانتزی است و اثری از خونریزی در بازی وجود ندارد؛ زیرا طراحی بدن سربازان به شکل لگو است و پس از کشته‌شدن، بدن آنها تکه‌تکه و از هم جدا می‌شود. این امکان وجود دارد که فرزندتان ترس از شکست و عدم موفقیت در مأموریت‌ها و چالش‌های چندنفره را به‌صورت استرس‌آوری تجربه کند.

 بازی حاوی تبلیغ و پرداخت درون‌برنامه‌ای برای خرید اسکین‌ها، پول بازی و... است که امکان دارد فرزندتان برای پیشبرد بازی تحریک به استفاده از پول واقعی شود.

 بازی دارای بخش رقابت چندنفره، دعوت از دوستان و پیشنهاد عضویت در پلتفرم Discord است؛ اما فرزندتان می‌تواند بازی را به‌صورت آفلاین و تک‌نفره نیز ادامه دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید نظر فرزندتان را راجع به جنگ و نقش مهم استراتژی جویا شوید.

با او همراه شوید و از شیوه‌ی بازی و استفاده از خلاقیتش در سازماندهی به ارتش و سربازانش با او گفتگو کنید.

 در مورد اینکه می‌تواند بازی را به‌صورت آفلاین بدون تبلیغ و بی‌دردسر پیش ببرد با او صحبت کنید و با او توافق کنید که چقدر و چه زمانی می‌تواند بازی کند، چگونه محافظت از حریم خصوصی و امنیت خود را رعایت کند، و چگونه از خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات جلوگیری کند.

 به‌عنوان والد می‌توانید نکاتی را در مورد مدیریت بازی‌های آنلاین از طریق این لینک مطالعه کنید.

ماجرای بازی

این بازی اکشن و جنگی است و دو ارتش سرخ‌پوش و آبی‌پوش مقابل یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. بازیکن با استفاده از بهترین استراتژی سربازان خود را در درست‌ترین حالت قرار می‌دهد و نیروهای خود را علیه نیروهای دشمن هدایت می‌کند. اگر سربازی در بازی کشته شود در مرحله‌ی بعد دوباره برای یاری رساندن به بازی باز می‌گردد همچنین با جمع‌آوری کپسول‌هایی که در بازی ارائه می‌شود می‌توان برای دستیابی به قدرت و امتیاز بیشتر و به‌روزرسانی سربازها استفاده کرد. امکان تغییر ظاهر سربازها  نیز وجود دارد.

بازی دارای چندین حالت رقابت چندنفره،تک‌نفره، بی پایان و دوئل با چالش‌ها و مأموریت‌های گوناگون است و بازیکن می‌تواند با استفاده از تماشای تبلیغ و پرداخت درون‌برنامه‌ای آیتم‌ها، تجهیزات و سکه‌های درون بازی را خریداری کرده و ارتش خود را ارتقا دهد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android-ios

 نام ناشر: EIQube Tech

 نام توسعه‌دهنده: EIQube Tech

 تاریخ انتشار: 03/09/1394-24/11/2015

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 29/05/1402-20/08/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، جدول امتیاز، چندنفره بازی‌کردن، دعوت به شبکه‌های اجتماعی، چالش،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نیروهای کلون : بازی نبرد

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!