• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی مسابقه غذاخوری: ادغام پازل ها (Foodie Match:Merging Puzzles)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

5 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

195 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی پازل جور کردنی با سطوح مختلف است که از قابلیت تشکیل تیم و رقابت آنلاین برای حل پازل‌های چالش‌برانگیز برخوردار است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی به‌صورت پازل جورکردنی است که با ردیف‌کردن شکل‌های مشابه و کسب امتیاز پیش می‌رود و در بخش رقابتی بازیکن می‌تواند با هم گروه شدن با بازیکنان دیگر حضور در یک تیم را تجربه کند. بازی حاوی آیتم‌ها و جعبه‌های شانس است که بازیکن را دچار وابستگی می‌کند همچنین در حالت آنلاین قابلیت چت و گفتگو با دیگر بازیکنان نیز وجود دارد که احتمال مواجه با افراد ناشناس و مکالمات آسیب‌زا را فراهم می‌کند. بازی آفرهای ویژه‌ای برای خرید بوسترها و آیتم‌های قدرتی نیز ارائه می‌دهد که وسوسه به استفاده از پول واقعی را افزایش می‌دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندتان در مورد مدیریت پرداخت‌هایش به توافق برسید و برای زمانی که به انجام بازی می‌پردازد قوانینی را وضع کنید.

 از فرزندتان راجع به افرادی که با آن‌ها بازی را تجربه می‌کند سؤال کنید و به او نکاتی را در مورد ارتباط با افراد غریبه و چگونگی حفاظت از حریم خصوصی‌اش گوشزد کنید.

 به‌عنوان والد می‌توانید نکاتی را در مورد مدیریت بازی‌های آنلاین از طریق این لینک مطالعه کنید.

ماجرای بازی

یک بازی تفننی با سبک پازل جورکردنی است که بازیکن به همراه سارا و گربه‌اش میشی در مکان‌های مختلفی پازل‌های جور کردنی که حاوی میوه‌ها و خوراکی‌ها هستند را با جابه‌جاکردن و کنار هم ردیف‌کردن حل می‌کند و باید با استفاده از بوسترها و آیتم‌های قدرتی که در هر مرحله در اختیارش قرار می‌گیرد جورچین‌ها را که با حرکت‌های محدودی انجام می‌شوند به اتمام برساند و سکه دریافت کند. بازی دارای مراحل زیادی است که در مراحل بالاتر می‌توان با تشکیل تیم به رقابت با دیگران پرداخت و در کنار بازی جورچین با انجام بازی Merge هم می‌توان جوایز و سکه‌ی بیشتری جمع‌آوری کرد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android

 نام ناشر: Yuz Games

 نام توسعه‌دهنده: Yuz Games

 تاریخ انتشار: 12/03/1402-02/06/2023

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 05/05/1402-27/07/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، جدول رتبه بندی، دعوت به شبکه های اجتماعی، تشکیل گروه، چند نفره بازی کردن، گفتگوی متنی، چند نفره محلی

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: دارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مسابقه غذاخوری: ادغام پازل ها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!