• امروز : 26 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی لگو: نینجای موتورسوار (LEGO NINJAGO : Ri de Ninja)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

699 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی پرهیجان موتورسواری که لگوهای نینجا بامهارت‌های مختلف به مبارزه با خلاف‌کاران می‌پردازند. بازی دارای تبلیغات است و برای باز شدن قفل برخی آیتم‌ها و ارتقای سلاح و تجهیزات نیاز به پرداخت درون‌برنامه است.

ژانر : تفننی

-1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی یک اکشن پر تحرک است که فرزندتان در نقش لگوی نینجا، سوار بر موتور با مهاجمان موتورسوار مقابله می‌کند ترس و خشونت در این بازی به‌صورت نمایشی و فانتزی است. در بخشی از بازی کارت‌هایی وجود دارد که به‌صورت شانسی سلاح و تجهیزاتی را به بازی اضافه می‌کند که در ازای آنها نیاز به پرداخت سکه است با اتمام سکه‌ها بازیکن وسوسه می‌شود از طریق پرداخت پول واقعی آیتم‌های دیگر را به دست آورد. فرزندتان می‌تواند با ساخت اکانت با دیگر دوستانش بازی را به‌صورت چندنفره ادامه دهد و امتیازاتش را در جدول رتبه‌بندی با دیگر بازیکنان مقایسه کند. با قطع اتصال به اینترنت روند بازی امن‌تری در اختیار فرزندان قرار خواهد گرفت.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید برای دورشدن فرزندتان از فضای بازی‌های دیجیتال و در صورت علاقه‌مند بودن به شخصیت‌های لگو برای کمک به پرورش مهارت و خلاقیت او از سری اسباب‌بازی‌های ساختنی لگو که شامل شخصیت‌های مختلفی از لگوها است و مناسب تمام سنین می باشد برای او تهیه کنید.

همین‌طور می‌توانید در صورت مشاهده خشم در هنگام بازی توسط فرزندتان راهکارهایی که در این لینک ارائه شده است را مطالعه کنید.

ماجرای بازی

یک بازی پرهیجان موتورسواری و اکشن است که بازیکن در نقش لگوی نینجا با مهاجمان موتورسوار مقابله می‌کند از موانع مختلف عبور می‌کند و با جمع‌آوری تجهیزات و مهمات به کامل‌کردن مأموریت‌های خواسته شده در بازی می‌پردازد. موتورسواران با سرعت زیاد در حال تعقیب و گریز لگو نینجا هستند که هر لحظه امکان دارد با موانع برخورد کند و یا از حریفان ضربه بخورد که با کم‌شدن جان لگو نینجا همراه است و بازیکن می‌تواند از مهماتی که در مسیرش قرار داده شده است به جان لگو اضافه کند. کارت‌هایی در بازی به بازیکن داده می‌شود که به‌صورت شانسی حاوی سلاح و تجهیزات هستند و در ازای پرداخت سکه در اختیارش قرار می‌گیرند. بازیکن برای کنترل و جابه‌جایی به سمت چپ و راست می‌تواند گوشی و یا تبلت را تکان دهد و یا از دکمه‌های روی صفحه‌نمایش استفاده کند. بازیکن می‌تواند با ساخت اکانت با دیگر دوستانش بازی را به‌صورت چندنفره ادامه دهد و امتیازاتش را در جدول رتبه‌بندی با دیگر بازیکنان مقایسه کند. بازی حاوی تبلیغات است و برخی آیتم‌ها نیاز به پرداخت درون‌برنامه دارند.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android

نام ناشر: LEGO System A/S

نام توسعه‌دهنده: LEGO System A/S

تاریخ انتشار: 26/04/2018- 06/02/1397

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 09/10/2018-17/07/1397

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ،

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لگو: نینجای موتورسوار

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!