• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی فار لایت ۸۴ ( Farlight 84 )

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

378 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک عنوان بتل رویال آنلاین موبایلی است که در دنیای آینده و در سال ۲0۸۴ اتفاق می‌افتد. بازیکن در نقش یک نیروی ویژه وظیفه دارد با جمع‌آوری منابع و مهمات با دشمنان به مبارزه بپردازد و با حذف و غارت آن‌ها برای بقا و زنده‌ماندن تلاش کند. بازی را می‌توان به چندین حالت تک‌نفره، تیمی و جمعی پیش برد.

ژانر : اکشن

4 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 10 میلیون بارگیری از پلی استور

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی یک بتل آنلاین و رقابتی است که بر اساس حذف و نابودی دیگر افراد پیش می‌رود و دارای مأموریت‌ها و رویدادهای خشونت‌آمیز و متعددی است که فرزندتان احساس ناامنی و استرس زیادی را در آن متحمل می‌شود.

فرزندتان با تعداد زیادی بازیکن (حداکثر ۶۰ نفر) در حال مبارزه است و برای زنده‌ماندن تلاش می‌کند. مبارزات با انواع سلاح گرم همراه با شخصیت‌ها و ماشین‌هایی با قابلیت‌های متفاوت انجام می‌شود و بازیکن با صحنه‌هایی از انفجار و خونریزی لحظه‌ای مواجه می‌شود.

 بازی دارای اسکین‌های زیادی است که برخی از این لباس‌ها با نگاه جنسی و نیمه‌عریان طراحی شده‌اند.

 باتوجه‌به تنوع زیاد سلاح‌ها، اسکین‌هایی با قدرت‌های ویژه، ماشین‌هایی که هر کدام قابلیت متفاوتی دارند و همچنین برای داشتن تجهیزات مناسب‌تر و امکانات بیشتر این امکان وجود دارد که فرزندتان تحریک به خرید و صرف پول واقعی و خرید بتل پس در بازی شود. برای مطالعه بیشتر درباره مضرات و خطرات این مدل بازی‌ها به این مقاله کدومو مراجعه کنید.

 این بازی را می‌توان با حریفان آنلاین و با ایجاد تیم و چندنفره ادامه داد که باتوجه‌به امکان چت متنی و صوتی درون بازی و یا هم گروه شدن با افراد غریبه، مشکلات و معضلاتی را در پی خواهد داشت. این امکان نیز وجود دارد که بازیکن از بخش تنظیمات آیتم‌هایی را نیز غیرفعال و خاموش کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

  با فرزندتان در مورد اینکه این بازی چقدر هیجان و اضطراب را به او وارد می‌کند و چه میزان خشونت در مبارزات بازی وجود دارد از او سؤال کنید.

 می‌توانید دررابطه‌با روند بازی و تأثیر کار تیمی با فرزندتان صحبت کنید و از او سؤال کنید این موضوع چقدر در موفقیت و پیش برد بازی مؤثر است؟

 به فرزندتان این اطمینان را بدهید که با هم تیم شدن او با افراد دیگر در این بازی مطلع هستید و از او بخواهید که مراقب خطرات احتمالی و حریم خصوصی خود باشد.

ماجرای بازی

ماجرای بازی جهان باز و اکشن است. به‌صورت تک‌نفره، تیمی و جمعی انجام می‌شود. وقایع بازی در آینده و در سال ۲0۸۴ اتفاق می‌افتد. بازی دارای نقشه‌های گسترده و مناطق مختلف است که بازیکن با فرود در جزیره و بررسی محیط، منابع متعددی را جمع‌آوری می‌کند با دشمنان وارد مبارزه می‌شود و با استفاده از بهترین استراتژی برای بقا تلاش می‌کند. کاراکتر پس از کشته‌شدن دوباره به زمین‌باز می‌گردد و یا توسط هم‌تیمی‌هایش احیا می‌شود.

بازی شامل چالش و رویدادهای ویژه است که بازیکن با شرکت در آن‌ها جوایز و مزایای خاصی را به دست می‌آورد. استفاده از ماشین‌های ویژه که به شکل‌های مختلفی برای مبارزه تبدیل می‌شوند، پرواز با جهش سریع به اطراف، کاراکترهای متنوع با ظاهر منحصربه‌فرد و قدرت‌های ویژه و استفاده از چت متنی و صوتی از قابلیت‌های بازی هستند.

 برای سرعت‌بخشیدن به روند بازی و استفاده از امکاناتی مانند سلاح‌ها، کاراکترهای جدید و ارتقای تجهیزات نیاز به خرید جم و بتل پس در بازی است.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android-ios

 نام ناشر: FARLIGHT

 نام توسعه‌دهنده: FARLIGHT

 تاریخ انتشار: 29/01/1402-18/04/2023

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 16/05/1402-07/08/2023

 نیاز به اینترنت: کاملاً آنلاین است.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، اشتراک‌گذاری محتوا، چندنفره بازی‌کردن، دعوت به شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، رویداد، چت متنی، ارتباط صوتی،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد فار لایت ۸۴

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!