• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی راز جنگل: رقابت آنلاین

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

12 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1672 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

راز جنگل یک بازی قدیمی و نوستالژیک است که در قالب بازی دیجیتال و به‌صورت رقابت آنلاین عرضه شده است. بازی با محوریت پیداکردن گنج طراحی شده که این گنج در جنگل و زیر یکی از درختان کاج پنهان شده است. از قابلیت‌های این بازی امکان بازی چندنفره به‌صورت آنلاین همراه با چت متنی می‌باشد.

ژانر : تفننی

4 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

 مطمئناً اسم این بازی برای شما آشنا است یک بازی نوستالژی خانوادگی که به‌صورت رومیزی انجام می‌شد که در این بازی به‌صورت دیجیتال عرضه شده است. در این بازی فرزندتان می‌تواند با حریفان آنلاین و یا حریف فرضی و همچنین دعوت از دوستانش یک بازی رقابتی و آنلاین را تجربه کند. محوریت بازی ریختن تاس، عبور از خانه‌ها و پیداکردن گنج زیر یکی از درختان است. این بازی آنلاین است که فرزندتان می‌تواند با حریفان واقعی وارد بازی شود و از امکان چت متنی با آنها استفاده کند و در معرض مکالمات نامناسب با افراد ناآشنا و بزرگسال قرار بگیرد. در این بازی مصرف‌گرایی زیادی دیده می‌شود به صورتی که بازیکن هر بار برای ورود به بخش بازی از سکه‌هایش کاسته می‌شود. وجود گردونه شانس نیز که به‌صورت روزانه و همچنین برای استفاده‌ی بیشتر از آن با پرداخت پول در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و همچنین برای خرید برخی آیتم‌ها و داشتن سکه بیشتر فرزندتان ترغیب به تماشای تبلیغ و یا پرداخت درون‌برنامه می‌شود. بازی دارای بخش آفلاین نیز هست که فرزندتان می‌تواند با حریف فرضی و به‌دوراز فضای آنلاین به بازی ادامه دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز شما می‌توانید این بازی را با فرزندتان به‌صورت چندنفره بازی کنید و یا برای دورشدن از فضای دیجیتال بازی رومیزی راز جنگل را تهیه کرده و به‌صورت خانوادگی لحظات خوبی را در کنار هم سپری کنید.

در مورد خریدهای غیرضروری که در بازی وجود دارد و تماشای محتوای تبلیغی با فرزندتان گفتگو کنید.

در مورد خطرات احتمالی بازی‌های آنلاین و آشنایی با افراد غریبه و بزرگسال و قرارگرفتن در معرض مکالمات نامناسب با فرزندتان صحبت کنید.

می‌توانید برای آشنایی با راهکار هایی برای مدیریت بازی‌های آنلاین مطالبی را از طریق این لینک مطالعه کنید.

ماجرای بازی

راز جنگل یک بازی قدیمی و نوستالژیک است که در قالب بازی دیجیتال و به‌صورت رقابت آنلاین عرضه شده است از ویژگی‌های این بازی امکان بازی دونفره و چندنفره با چت متنی می‌باشد. بازی با محوریت  پیدا کردن گنج طراحی شده که این گنج در جنگل و زیر یکی از درختان کاج پنهان شده است و بازیکن پس از انداختن تاس و عبور از خانه‌ها و باتوجه‌به عددی که تاس نشان می‌دهد می‌تواند در خانه‌ای که به رنگ قرمز درآمده است بایستد و زیر درختان را جستجو کند و گنج مخفی را پیدا کند. بازیکن می‌تواند تا سه بار حدس درست بزند و برنده بازی شود. بازی را می‌توان با حریف آنلاین یا حریف فرضی و یا با دعوت از دوستان خود به‌صورت دوستانه انجام داد. بازی دارای لیگ و جدول رتبه‌بندی نیز هست. دریافت جوایز و انجام مأموریت‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android

نام ناشر: پیکسلف

نام توسعه‌دهنده: پیکسلف

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 03/12/1400- 22/02/2022

نیاز به اینترنت: کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین: تبلیغ، خرید، لیگ، دعوت به شبکه های اجتماعی، جدول رتبه بندی، گفتگوی متنی، چالش، اشتراک گذاری محتوا، چند نفره بازی کردن،

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد راز جنگل: رقابت آنلاین

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!