• امروز : 26 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی سریال پاک کن خاطره بد (Bad Memory Eraser)

در حال ارزیابی
author-img

توسط : سحر صادق ارزیاب کدومو

2 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

7014 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

سریال درحال پخش پاک کن خاطره بد، محصول 2024 کره جنوبی است. لی گون شخصیت اصلی داستان که در اثر مصدومیت نمی‌تواند به عنوان تنیس باز حرفه‌ای فعالیت کند، با اعتماد به نفس پایین به زندگی خود ادامه می‌دهد. او که تمام امید خود را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد خودکشی کند اما نجات می‌یابد و با تصمیم خانواده‌اش به عنوان سوژه درمانی، یه گروه تحقیقات مغز می‌پیوندد و خاطرات بد او نیز در روند موفقیت آمیز درمانی، از بین می‌رود.

حال در این بین، کیونگ جو یون به عنوان روانپزشک این تحقیقات، به اولین عشق دستکاری شده لی گون تبدیل می‌شود. میزان اهمیت خاطراتی که افراد در زندگی تجربه می‌کنند و نوع بازخوردی که نسبت به آن دارند، از چالش های اصلی اثر محسوب می‌شود و با در نظر گرفتن ناهنجاری و خشونت روانی آن، به تماشاگران +15 سال توصیه می‌شود. لازم به ذکر است این ارزیابی براساس 6 قسمت ابتدایی اثر است و پس از پایان سریال تکمیل می‌شود.

ژانر : عاشقانه کمدی

سال 2024 16 قسمت 60 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
-1 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 16 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : Rushu Farokhi

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مناسب سن 15 +

عزت نفس درزندگی خییلیی مهمه

بزرگسال

توسط : مونا گلی

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

مناسب سن 16 +

به نظر من این فیلم بد نیست هرچیزی ی موضوعی داره اینم موضوعش راجب فراموش کردن خاطرات بد و دروغ گفتن که یادش نیاد ولی خوب به نظر من مشکلی نداره و من دوسش دارم

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پاک کن خاطره بد

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!