• امروز : 19 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی سریال ملکه اشک ها (Queen Of Tears)

author-img

توسط : راضیه سیف ارزیاب کدومو

2 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

9087 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

ملکه اشک‌ها، سریالی پربیننده در ژانر کمدی عاشقانه‌ است که در سال 2024 ساخته و منتشر شد. ماجرای اثر حول یک عشق جادویی و هیجان انگیز می‌چرخد. داستان یک زوج که با عشق فراوان ازدواج کردند، اما به دلایلی زندگی‌شان بی رنگ و روح شده و از یکدیگر فاصله گرفتند. در این بین افرادی هستند که از این جدایی سوءاستفاده می‌کنند و با طمع زندگی آن‌ها را با چالش رو به رو می‌کنند. سریال، روند بازگشت عاطفه به رابطه‌ی این زوج و حل بحران‌ها را در کنار همدیگر نمایش می‌دهد. در واقع داستان راجع به این است که هیون وو دوباره کنار هه این تبدیل به فرشته‌ای شود که چهار سال پیش بود. از پیام‌های مثبت این اثر می‌توان به معجزه عشق پاک، ارزش خانواده، صداقت، تعهد، زودگذر بودن دنیا و ارزش سلامتی اشاره کرد که این موارد به خوبی در اثر منعکس شده‌اند. با توجه به موضوع و ژانر اثر و همچنین پرداختن به موضوعاتی مانند عشق و تعهد تماشای این اثر به افراد +15 سال توصیه می‌شود.

ژانر : عاشقانه کمدی

سال 2024 16 قسمت 80 دقیقه ای جزئیات کامل اثر
47 مناسب خانواده 20 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 12 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 15 سال؟

ملکه‌ی اشک ها، سریالی جذاب است که مخاطب را درگیر خود می‌کند. موضوع اثر مناسب کودکان نیست و مفاهیمی مانند عشق، طلاق، سلامتی، بیماری و ارتباط با اطرافیان در آن وجود دارد که نیاز به تفکر دارد. اثر راجع به شکست در ازدواج، بیماری، جدایی و سپس بازگشت به همدیگر است. با وجود ناهنجاری پایین اثر و وجود الگوهای مثبت و پیام‌های مثبت، تماشای این سریال به مخاطبین با رده‌ی سنی +15 توصیه می‌شود.

نقش ما چیست؟

ارزیابی سریال را مطالعه فرمایید، همچنین می‌توانید برای اطمینان خاطر سریال را تماشا کنید و سپس به فرزند خود پیشنهاد تماشای آن را دهید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

بک هیون وو: یک وکیل کاربلد و باهوش است که‌ در روستایی کوچک بزرگ شده، او در ابتدا کارمند شرکت کوئینز بوده و در همان زمان به هونگ هه این علاقه مند می‌شود و در نهایت با او ازدواج می‌کند. در حال حاضر او مدیر حقوقی شرکت است.

هونگ هه این: یکی از مدیران شرکت کوئینز و نوه‌ی هونگ مان ده است، که به بک هیون وو علاقه مند شده و با او ازدواج می‌کند. هه این به بیماری لاعلاجی مبتلا می‌شود و تنها سه ماه فرصت زندگی دارد.

هونگ سو چول: نوه‌ی دیگر هونگ مان ده که پسری سر به هوا و وابسته به خانواده است، او با دا هه ازدواج کرده. دا هه: کسی که با نقشه وارد زندگی سو چول شده و با او ازدواج می‌کند؛ در نهایت او به اشتباهاتش اعتراف می‌کند و به دلیل علاقه‌ی شکل گرفته، همچنان با سو چول زندگی می‌کند.

یون اون سونگ: او در ابتدا به هه این علاقه مند می‌شود و بارها سعی می‌کند او را جذب کند، اما هه این او را نمی‌پذیرد. حال با نقشه‌ای جدید وارد زندگی او شده و باعث هرج و مرج می‌شود؛ او فرزند مو سول هی است.

مو سول هی: شخصیتی که با نقشه عضوی از خانواده‌ی هونگ می‌شود و پس از کسب تمام اموال هونگ مان ده باعث مرگ او می‌شود. او مادر یون اون سونگ است.

هونگ مان ده: رئیس و بنیان‌گذار شرکت کوئینز که توسط مو سول هی اغوا می‌شود و فرزندان خود را طرد می‌کند. او در نهایت به دلیل فشار روانی جان خود را می‌گیرد.

داستان اثر:

بک هیون وو و هونگ هه این سه سال است که ازدواج کرده‌اند اما طلاق عاطفی بین این زوج حکم فرما شده، با این وجود از یکدیگر جدا نمی‌شوند. هیون وو پس از کش و قوس‌های فروان و تحمل زیاده خواهی‌های خانواده هونگ، تصمیم به طلاق می‌گیرد اما در همان حین متوجه می‌شود هه این به یک بیماری نادر مبتلا شده و تنها سه ماه دیگر زنده می‌ماند. او با با ظاهری موجه اما درونی پر از طمع، به زندگی با هه این ادامه می‌دهد. در این میان در خانواده هونگ نیز تغییراتی ایجاد می‌شود، مو سول هی قدرت بیشتری پیدا می‌کند و یون اون سونگ به عنوان فردی مورد اعتماد وارد خانه‌ی آن‌ها می‌شود. هه این پس از بازگشت مهر و محبت به رابطه‌شان علاقه‌ی پنهان شده‌اش را به هیون وو نشان می‌دهد؛ احساسات هیون وو نیز به طمعش غلبه کرده و به دنبال درمان هه این می‌افتد. اون سونگ که قصد برهم زدن رابطه‌ی این زوج را دارد، برگه‌ی درخواست طلاق هیون وو را پیدا می‌کند و برای هه این می‌فرستد، آن‌ها در نهایت از یکدیگر جدا می‌شوند اما هیون وو مصّرانه به دنبال درمان هه این است. پس از اینکه طبق نقشه، هونگ مان ده به کما رفت تمام اموالش به مو سول هی واگذار شد و یون اون سونگ ریاست شرکت کوئینز را بر عهده گرفت، سپس خانواده‌ی هونگ را از خانه بیرون کرد. آن‌ها به روستای پدری بک هیون وو رفتند. به مرور رابطه‌ی از دست رفته‌ی هیون وو و هه این بهبود یافت و دوباره به همدیگر بازگشتند. هونگ مان ده تحت فشار مو سول هی برای یافتن ثروت پنهانش، خودکشی می‌کند. در این حین بک هیون وو توانست پزشکی را برای درمان هه این پیدا کند، با این شرط که او پس از عمل تمام حافظه‌اش را از دست می‌دهد. هه این پس از اصرار خانواده عمل می‌کند؛ یون اون سونگ با نقشه‌ای جدید وارد می‌شود و هیون وو را یک قاتل جلوه می‌دهد، او پس از عمل هه این مغز او را شست و شو می‌دهد و او را نسبت به اطرافیانش بسیار بدبین می‌کند. هیون وو می‌تواند واقعیت را اثبات کند و از بند زندان آزاد می‌شود. بیمارستان دفترچه خاطرات هه این را که یون اون سونگ قصد از بین بردنش را داشت پیدا می‌کند و برای او می‌فرستد، این گونه هه این حافظه‌اش را به دست می‌آورد؛ اما یون اون سونگ تحمل نمی‌کند و بک هیون وو را در یک تصادف عمدی به شدت مجروح می‌کند، در نهایت او در یک درگیری مسلحانه توسط پلیس کشته می‌شود. خانواده هونگ می‌توانند اموال پدرشان را پس گرفته و مو سول هی را به زندان بی‌اندازند. در پایان آرامش به خانواده‌ی هونگ باز می‌گردد، هونگ هه این و بک هیون وو نیز در کنار همدیگر پایان خوشی را رقم می‌زنند.

جزئیات اثر

کارگردان: جانگ یونگ وو، کیم هی وون / Jung Yung woo_Kim Hee Woon نویسنده: پارک جی اون / Park Jee Eun تهیه‌کننده: کیم جه هیون / Kim Jea Hyun بازیگران: کیم سو هیون، کیم جی وون، پارک سونگ هون، کواک دونگ یون/ Kim Soo Hyun_Kim Ji Won_Park Sung Hon_Kwak Dong Yeun کشور سازنده: کره جنوبی شرکت سازنده:tvn مخاطب اثر: نوجوان و بزرگسال

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محیا مقید

۶ فروردین ۱۴۰۳

مناسب سن 12 +

خیلی خوبه

بزرگسال

توسط : محیا مقید

۶ فروردین ۱۴۰۳

مناسب سن 12 +

خیلی خوبه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ملکه اشک ها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!