• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اسباب بازی کافه حیوانات ۲

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

6 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

114 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 8 +

کافه حیوانات 2 یک بازی کارتی خانوادگی بامزه با موضوع حیوانات است که برای 2 تا 4 نفر مناسب بوده و بهترین حالت آن 4 نفره است. هر دست این بازی که برای افراد 8 سال به بالا مناسب است، حدود 20 دقیقه طول می­کشد. کافه حیوانات 2 برگردانی است از بازی Beasty Bar 2 که در ایران توسط گروه بازی‌نوین تولید شده است.

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

کافه حیوانات بازی مفرحی برای تمام اعضای خانواده است و والدین می­توانند به راحتی آن را با فرزندان خود بازی کنند و از آن لذت ببرند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین می­توانند در مورد هر یک از حیوانات موجود در بازی و مقایسه توانایی­های واقعی آنان با قابلیت­شان در بازی با فرزندان خود صحبت کنند. همچنین می­توان از آنها پرسید که اگر می­توانستند یکی از این حیوانات باشند، کدام را و به چه دلیل انتخاب می­کردند.

داستان اثر

داستان بازی: حیوانات جنگل‌ شامل کرگدن، خرس، ببر، چیتا، لاما، جوجه­تیغی، شترمرغ، پنگوئن، سگ، طاووس، کرکس و خفاش پشت در کافه صف کشیده­اند ولی فقط تعداد محدودی از آنها مجاز به ورود به کافه می­شوند و به همین دلیل میان آنها رقابت شدیدی در می­گیرد.

خلاصه نحوه بازی: در ابتدا هر یک از بازیکنان یک دسته کارت 12تایی حیوانات با رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و بُر می­زنند و به پشت جلوی خود قرار می­دهند. سپس 4 کارت بالایی دسته را برداشته و در دست می­گیرند. دو کارت دربان کافه و زباله­دانی را هم با فاصله از هم طوری میان بازیکنان قرار می­دهیم که بتوان در بین آ­ن­ها 5 کارت قرار داد که به این مکان صف کافه گفته می­شود. بازیکن شروع­کننده یک کارت از دست خود در کنار کارت نگهبان قرار می­دهد و سپس دست خود را با برداشتن یک کارت از دسته پیش روی خود کامل می­کند. از این پس، هر بازیکن در نوبت خود یک کارت را به انتهای صف کافه اضافه می­کند و در صورت امکان قابلیت آن را انجام می­دهد و سپس دست خود را با یک کارت تکمیل می­کند. هر بار که صف به 5 حیوان برسد، 2 حیوان جلوی صف به کافه داخل می­شوند و کارت­هایشان پایین کارت دربان قرار می­گیرند. همچنین حیوان آخر صف نیز از بازی حذف می شود و کارت آن در زباله­دانی گذاشته می­شود. هنگامی­که دیگر تشکیل صف کافه توسط 5 حیوان ممکن نباشد، بازی تمام شده و کسی که بیشترین حیوان را درون کافه داشته باشد برنده می­شود. در صورت برابر بودن حیوان ها، امتیاز حیوان­ها جمع شده و هر کس امتیاز بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد.

جزئیات اثر

اجزای بازی شامل 48 کارت حیوان در 4 دسته 12تایی(4 رنگ مختلف)، 4 کارت کافه و یک دفترچه راهنما می­باشند. جنس و ضخامت کارت­ها که اندازه نسبتا بزرگی دارند و همچنین کیفیت چاپ روی آنها مطلوب است و تصاویر کارتونی روی آنها نیز بامزه و جالب توجه است. جعبه­ی بازی هم مربعی شکل با سایز متوسط است.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کافه حیوانات ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!