• امروز : 24 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار: پنجه‌های سرنوشت (Kungfu Panda The Paws Of Destiny)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2554 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
این سریال انیمیشنی که جدیدترین سری سریال‌های «پاندای کنگ‌فوکار» است، داستان درگیری‌های عقاب اهریمنی با استاد پو و چهار بچه‌پاندای کنگ‌فوکار است که به‌طور اتفاقی از قدرت ویژه‌ای به نام قدرت چی بهره‌مند می‌شوند. عقاب اهریمنی می‌خواهد همه‌ی قدرت‌های چی در جهان را به‌دست آورد تا سلطه‌ی اهریمنی بر همه‌ی جهان داشته باشد. در هر قسمت ما شاهد درگیری‌های عقاب اهریمنی با پانداها هستیم. عقاب اهریمنی در یکی از پانداها به نام «جینگ» نفوذ می‌کند و از طریق او قصد دارد قدرت چیِ پو و سه پاندای دیگر را بگیرد. در این انیمیشن صحنه‌های خشونت‌آمیز بسیار دیده می‌شود؛ اما کمدی‌بودن آن از شدت خشونت می‌کاهد. این انیمیشن سریالی در سال 2018 توسط کمپانی دریم‌ورکس در ژانر ماجراجویی ساخته شده است.
سال 2018 23 دقیقه جزئیات کامل اثر
9 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این مجموعه دنباله‌ی انیمیشن‌های «پاندای کونگ‌فوکار» است و شخصیت «پو» نیز در آن حضور دارد. به دلیل انجام تمرین‌ها و مبارزه با نیروهای شیطانی، برخی صحنه‌های خشن در مجموعه دیده می‌شود؛ اما با توجه به فضا و زمینه‌ی آن، شدت خشونت بالا نیست. داستان شکلی ساده و به زبانی شیرین ساخته شده و برای کوکان جذاب و قابل فهم است. لازم است والدین بدانند شخصیت‌های اصلی داستان، گروه دوستی تشکیل می‌دهند و با صمیمیت و کار گروهی سختی‌ها و چالش‌ها را پشت سر می‌گذرانند. شخصیت «پو» در حکم استاد علاوه بر هنرهای رزمی، مباحثی مانند شجاعت، کار گروهی و احترام به دیگران را نیز به پانداهای کوچک آموزش می‌دهد. والدین می‌توانند در گفت‌وگوهای خود با اشاره به دوستی و صمیمیت بین پانداهای کوچک درباره‌ی مفهوم دوستی و گروه دوستی با کودک خود سخن بگویند. احترام به معلم و استاد در این مجموعه به‌خوبی نمایش داده شده است، والدین می‌توانند با اشاره به داستان و شخصیت‌ها دراین‌باره با کودک خود سخن بگویند. خلاصه: لازم است والدین بدانند شخصیت‌های اصلی داستان گروه دوستی تشکیل دادند و با صمیمیت و کار گروهی سختی‌ها و چالش‌ها را پشت سر می‌گذرانند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

این مجموعه با سایر انیمیشن‌های پاندای کونگ‌فوکار چه تفاوتی دارد؟

کدام یک از پانداهای کوچک را بیشتر دوست دارید؟ چرا؟

آیا پو فقط در هنرهای رزمی، استاد و معلم پانداهای کوچک است؟

کدام ویژگی‌ها باعث موفقیت پانداها در شرایط سخت است؟

خلاصه: آیا پو فقط در هنرهای رزمی، استاد و معلم پانداهای کوچک است؟

داستان اثر

چهار «پاندای» کوچک آرزو دارند در آینده همچون «پو» استاد اژدها شوند. در روزی که قرار است پو به مناسبت یک جشن قدیمی به روستای پانداهای کوچک بیاید، آن‌ها بر اثر یک اتفاق با گاری از دامنه کوه به پایین پرت می‌شوند و تمام وسایل جشن را به‌هم می‌ریزند. این اتفاق باعث ناراحتی اهالی روستا و خود پانداهای کوچک می‌شود. آن‌ها برای جبران خطای خود تصمیم می‌گیرند «هلوی طلایی» را که به پایین دره افتاده است، به روستا برگردانند. آن‌ها با تاریک‌شدن هوا از روستا خارج می‌شوند و به‌صورت اتفاقی وارد یک معبد باستانی می‌شوند. در معبد اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و انرژی چهارصورت فلکی؛ یعنی «اژدهای آبی»، «لاک‌پشت سیاه»، «ببر سفید» و «ققنوس قرمز» که مربوط به جنگجویان قدیمی است، به آن‌ها منتقل می‌شود. آن‌ها در صبح روز بعد ماجرا را برای پو تعریف می‌کنند؛ اما او چنین اتفاقی را باور نمی‌کند. دوباره پانداهای کوچک تصمیم می‌گیرند از روستا خارج شوند تا قدرت خود را به پو ثابت کنند. هم‌زمان پو در عالم رؤیا استاد خود را می‌بیند و از او دستور می‌گیرد تا پانداهای کوچک را آموزش دهد. در بیرون از روستا پانداها با «جیدتاسک» روبه‌رو می‌شوند، او که از ورود آن‌ها به غار خبر دارد، از آن‌ها می‌خواهد راه ورود به غار را برایش باز کنند؛ اما پانداها مخالفت می‌کنند. همزمان پو وارد عمل و با جید درگیر می‌شود؛ اما در نهایت با قدرت چهار پاندا، جید شکست می‌خورد. پو نیز شروع به آموزش پانداها برای مبارزه با نیروهای شیطانی می‌کند.

جزئیات اثر

کارگردان / مؤلف: Lane Lueras / لین لارس

نویسنده / مترجم: Nicole Belisle / نیکول بلایسل

نام تهیه‌کننده: Elliott Owen / الیوت اوون

نام بازیگران: Laya DeLeon Hayes, Makana Say, Mick Wingert, Haley Tju/ لایا دی‌لئون هایس، ماکانا سی، میک وینگرت، هلی تیجو

نام شخصیت‌ها:

پو: استاد اژدها و شخصیت محبوب بین پانداهاست. او مأمور می‌شود تا پانداهای کوچک را برای مبارزه با نیروهای شیطانی آموزش دهد.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: DreamWorks Animation Television

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : سجاد پزنده

۲۱ تیر ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

عالیه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پاندای کونگ‌فوکار: پنجه‌های سرنوشت

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!