• امروز : 7 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اسباب بازی ساختنی روبی، مدل قایق و فانوس دریایی

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

1386 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +

این بسته ساختنی که شامل قطعاتی برای ساخت یک قایق موتوری و یک فانوس دریایی است، به افزایش علاقه کودک به کاردستی های علمی در حوزه رباتیک و الکترونیک کمک می‌کند. این بسته حاوی دفترچه راهنما برای آموزش نحوه انجام پروژه‌ها، سازه های پلاستیکی پیچ و مهره، آرمیچر، لامپ، سرپیچ و جای باتری، دسته کنترل و سایر قطعات مورد نیاز برای ساختن کاردستی های الکترونیکی است

0 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

تشویق کودک برای توانایی او در انجام یک پروژه فنی و عملی، اعتماد بنفس و خودباوری او را بسیار بالا می برد. امروزه دانش الکترونیکی و رباتیک، توسعه بسیاری پیدا کرده و داشتن این مهارت ها، در توسعه مهارت های فردی و عملی کودک نقش مهمی دارد. همچنین در جهت‌دهی فکری او برای کشف استعدادها و علایقش، بسیار تاثیرگذار است

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

حین انجام پروژه ها، می توانید کودک و نوجوان را با مشاغل مختلف فنی و مهندسی آشنا کنید. یا از او بخواهید در مورد این حرفه ها تحقیق کند و برای نتایج تحقیقاتش او را تشویق کنید.

وسائل بیشتری مانند ابزار این بازی، تهیه و فعالیت های عملی و آزمایشگاهی بیشتری انجام دهید.

می توانید نمونه واقعی یا تصویر نمونه های اصلی وسائل تهیه شده را به نشان داده و کودک را با کاربرد آنها در صنعت آشنا کنید.

از کودک بخواهید با ابزار این بازی، وسائل الکترونیکی دیگری را طراحی کند. با این کار خلاقیت و نوآوری، و قوه تخیل او نیز تقویت می شود.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ساختنی روبی، مدل قایق و فانوس دریایی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!