• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اسباب بازی دستکش بی نهایت

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

139 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +

دستکش بی­نهایت یک بازی کارتی بر اساس بازی نامه عاشقانه با تم ابرقهرمانی است که در آن بازیکنان در دو گروه به رقابت با یکدیگر می­پردازند. این بازی برای گروه سنی 10 سال به بالا مناسب است و بین 2 تا 6 بازیکن می­توانند آن را در مدت زمان 20 دقیقه بازی کنند. بهترین حالت برای انجام این بازی 3 و 4 نفره آن است. دستکش بی­نهایت در ایران از روی نسخه خارجی آن یعنی Infinity Gauntlet توسط گروه چوچار گیمز تولید شده است.

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

اگر فرزندان شما علاقه­مند به داستان­های ابرقهرمانی هستند از این بازی هم لذت می­برند. حتی اگر با شخصیت­های بازی هم آشنا نباشند، موضوع مبارزه بین دو گروه خیر و شر همیشه و برای هر سنی جذاب است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از آنجا که در این بازی امکان پیروزی نیروی شر وجود دارد، والدین می­توانند با فرزندان خود در این رابطه صحبت کنند که این قضیه هم بخشی از زندگی است و نیروهای خیر و خوب هم ممکن است گاهی شکست بخورند ولی تلاش می­کنند تا خود را قوی­تر کنند و در مبارزات بعدی هوشمندانه­تر عمل کنند تا دشمن را از پا در بیاورند.

داستان اثر

یک بازیکن به عنوان شخصیت تانوس با یک تا پنج بازیکن دیگر در نقش قهرمانان دنیای مارول به مبارزه می­پردازند. تانوس به کمک شخصیت­های شرور حاضر در تیم خود در طول بازی می‌کوشد 6 سنگ قدرت را به دست آورد تا دستکش بی­نهایت خود را تکمیل کند و با زدن یک بشکن، نیمی از جمعیت جهان را از بین ببرد تا به خیال خود دنیا را به تعادل برساند. در طرف مقابل ابرقهرمان­ها تلاش می­کنند تا با شکست دادن او و یارانش، برنامه‌های او را خنثی کنند و جهان را نجات ‌دهند.

نحوه بازی: یک بازیکن نقش تانوس را انتخاب کرده و دیگر بازیکنان قهرمانان بازی خواهند شد. دسته کارت متعلق به هر گروه بر خورده و پشت جلوی آنها قرار می­­گیرد. هر قهرمان یک کارت از دسته مربوط به خود برداشته و در دست می­گیرد. تانوس دو کارت از دسته خود برمی­دارد. توکن­ها در نزدیکی بازیکنان قرار می­گیرد. در کارت شمارنده زندگی، یک گیره در بالاترین بخش مربوط به قهرمانان قرار می­گیرد و دیگری برحسب تعداد بازیکنان در بخش مربوطه تانوس گذاشته می­شود. تانوس بازی را شروع می­کند. یک کارت از دسته کارت­هایش برمی­دارد و سپس یک کارت از دست خود بازی می­کند بدین صورت که کارت را به رو جلوی خود گذاشته و اثر روی آن را اعمال می­کند. بازی به همین شکل با دیگر بازیکنان در جهت عقربه­های ساعت ادامه پیدا می­کند. گاهی در اثر مبارزه دو کارت، یکی از آنها شکست خورده و در این صورت یک واحد زندگی از گروه مربوطه کمی می­شود. کارت شکست خورده نیز به رو جلوی بازیکن قرار گرفته و او یک کارت دیگر از دسته کارت­ها می­کشد.

بازی در سه حالت پایان می­یابد. در صورتی که زندگی هرکدام از طرفین، تانوس یا قهرمانان، به پایین­ترین سطح خود برسد، تیم مقابل پیروز می­شود. همچنین اگر تانوس 6 سنگ موجود در بازی را به رو جلوی خود یا  در دست خود داشته باشد، برنده بازی است.

جزئیات اثر

اجزای بازی شامل 29 کارت بازی، 1 کارت شمارنده زندگی، 2 کارت راهنما، 9 توکن، 2 گیره چوبی و یک دفترچه راهنما است. جنس و ضخامت کارت­ها و توکن­ها خوب است و طراحی روی کارت­ها هم که تصاویر فانتزی ابرقهرمانان و دشمنان­شان است مطلوب است. جعبه بازی هم اندازه مناسبی برای در بر گرفتن تمامی محتویات دارد و مقسمی که درون آن قرار گرفته، به خوبی فضاهای خالی آن را پر کرده است.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دستکش بی نهایت

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!