• امروز : 20 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اسباب بازی اسم فامیل بازی

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

126 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 8 +

اسم فامیل بازی رویکردی جدید به بازی معروف اسم فامیل است که خانواده­های ایرانی با آن کاملا آشنا هستند و خاطره دارند. بازی برای سنین 8 سال به بالا مناسب است، از 2 نفر به بالا می­توان آن را بازی کرد و هر دست آن، بسته به نوع بازی، از 15 دقیقه به بالا طول می­کشد. مجموعه دورهمی جواهری این بازی را طراحی و در ایران تولید کرده است.

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی با دارا بودن عناوین متنوع برای سلیقه­های مختلف و تمام سنین و قوانین جدید به بالا بردن دایره لغات و تقویت حضور ذهن و تمرکز کمک می­کند و تجربه­ای جدید و مفرح از یک بازی نوستالژی را به همگان ارائه می­دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

بعد از پایان هر بازی، می­توان با فرزندان پاسخ­های دیگری برای هر دسته­بندی با حرف انتخابی را مرور کرد. همچنین می­توان از آنها خواست تا دسته­بندی مورد علاقه خود را نیز به بازی اضافه کنند. والدین می­توانند با فرزندان خود در مورد اینکه چگونه می­توانند یک بازی قدیمی را با اضافه کردن قوانین جدید جذاب­تر کنند صحبت کنند.

داستان اثر

در این اقتباس جدید، بازی فقط به نوشتن جواب برای چند عنوان ثابت محدود نمی­شود و کلی اتفاق جدید وارد بازی شده است. بخش­هایی از بازی به صورت شفاهی صورت می­گیرند و بخش­های نوشتنی هم بسیار متنوع و همراه با چالش­های جالب و هیجان­انگیز هستند.

خلاصه نحوه بازی: روند کلی و اصلی، همان اسم فامیل رایج است که تمام شرکت­کنندگان باید با یک حرف آغازین، یک سری کلمات را در دسته­بندی­های مختلف در سریع­ترین زمان ممکن بنویسند. ولی در این بازی، علاوه بر طبقه­بندی­های همیشگی اسم، فامیل، شهر، کشور، غذا، گل، حیوان و ... بیش از 300 عنوان وجود دارد که هر جمع خانوادگی یا دوستانه، با توجه به سلیقه خود می­تواند از بین آنها چند عنوان برای بازی کردن انتخاب کند. همچنین مدل­های جدید و گوناگونی هم برای بازی تعریف شده که می­توان از آنها هم برای بازی استفاده کرد و توضیح کامل همه آنها در دفترچه بازی وجود دارد.

جزئیات اثر

اجزای بازی شامل 58 کارت عناوین، 14 کارت لیست عناوین، 48 کارت حروف، 33 کارت خاص، 1 کارت ارشد، 1 کارت حسابدان، 1 کارت شروع کننده، 60 برگ جدول امتیاز­دهی، 1 کیسه پارچه­ای و یک راهنمای بازی است. جنس و ضخامت کارت­ها مناسب است و از کیفیت چاپ خوبی هم برخوردارند. جعبه بازی اندازه بزرگی دارد ولی برای سهولت حمل و نقل، یک کیسه پارچه­ای درون جعبه وجود دارد که می­توان به راحتی تعدادی از کارت­های لازم برای بازی را درون آن جای داد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسم فامیل بازی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!