• امروز : 8 مهر 1403
logo

نقد و بررسی سریال جوکر ۲ ؛ طبقه ۲۱

author-img

توسط : فرشته حجتی ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

10940 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 16 +

فصل دوم مسابقه جوکر که برگرفته از یک برنامه ژاپنی است، با تغییراتی در اجرا، دکور و چالش‌ها، منتشر می‌شود. چارچوب و قوانین مسابقه به صورت کلی در دو فصل شبیه هم است و قرار است که نخندی تا بخندانی! 8 بازیگر عمدتا کمدی، 6 ساعت با یکدیگر رقابت می‌کنند تا برنده نهایی مشخص شود. دغدغه‌های اجتماعی و امور خیریه پررنگ‌تر از فصل یک هستند اما ناهنجاری این فصل بیشتر است و در هر قسمت مخاطب با شوخی‌های جنسی غیرمستقیم مواجه می‌شود.

ژانر : کمدی

سال 1403 قسمت های 90 دقیقه ای جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 28 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 14 +
بر اساس 5 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این برنامه با هدف سرگرمی و خنداندن مخاطب ساخته شده‌است و فصل اول آن نسبتا سالم و مناسب جمع خانواده بود. با اینکه رنگ و لعاب این فصل نشاط‌آورتر از فصل قبلی است اما باید توجه داشت که محتوای آن با شوخی‌های غیرمستقیم جنسی پرشده‌است. این اصطلاحات دوپهلو برای بزرگسالان کاملا قابل فهم است اما برای افراد کم سن ممکن است با ابهام همراه باشد. بنابراین این احتمال وجود دارد که در صورت مشاهده این محصول در جمع خانواده و واکنش بزرگترها به شوخی‌ها توجه فرزندتان جلب شده و کنجکاو شود. از نکات مثبت این فصل اشاره به فعالیت‌های عام المنفعه است. جایزه‌ی این فصل از جوکر به نیازمندان اهدا می‌شود.        

جزئیات اثر

کارگردان: احسان علیخانی نویسنده: - تهیه‌کننده:احسان علیخانی بازیگران: نیما شعبان‌نژاد، مجید مظفری، بهرنگ علوی، هادی کاظمی، نصرالله رادش، امیرحسین رستمی، جواد رضویان، محمدرضا علیمردانی کشور سازنده:ایران شرکت سازنده:استودیو قرن جدید مخاطب اثر: بزرگسال

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : فاطمه سادات حجتی

۱۲ شهریور ۱۴۰۳

مناسب سن 18 +

به نظر من فصل ۲ قسمت اول خیلی شوخی‌ها کلامی و جنسی بودن ولی برخلاف چیزی که در مورد قسمت۲ (قسمت خانم‌ها) گفته میشه شوخی‌ها جنسی و کلامی نبودن و برعکس اقایون بیشتر استعداد داشتن که بدون استفاده از کلمات رکیک مخاطب رو بخندونن فقط خیلی زنانه کردن قسمت ۲ رو تکرار کردن که یه انگاره تو ذهن مخاطب میذاره که زنان ایران اجازه هر کاری ندارن و این اولین برنامه‌س که اجازه ورود زنان رو میده ....

بزرگسال

توسط : میلاد میلاد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

مناسب سن 5 +

سلام و احترام چند مورد شوخی های جنسی اش را می گید، من قسمت خانم هاش را دیدم با خانواده و چیزی متوجه نشدم

بزرگسال

توسط : علی وهاب

۱۱ مرداد ۱۴۰۳

مناسب سن 18 +

با سلام . متاسفانه من نمی دونم چجوره که برخی از افراد مانند احسان علیخانی که اینقدر خوب درخشیدند در صدا و سیما بعد میان تو اثرات خانگی و کلا توقعات مردم را خراب می کنند . آقا ما حرفی نداریم که تو طنزهای بالای 18 سال میذاری تو برنامه ت .. کاری به بازیگرام نداریم که اینقدر سبک و بی جنبه هستند ... کاری نداریم چطور مجوز پخش میگیرین از وزارت فرهنگ و ارشاد .. اما تور خدا بنویسید اعلام کنید این فیلم برای افراد بزرگساله ... نمی دونم بجای زیباکردن طنز چرا رو میارن به مطالب و شوخی های جنسی .. واقعا مردم کمبود این مطالب رو دارند ؟!!!

بزرگسال

توسط : حسین حق پناه

۲ مرداد ۱۴۰۳

مناسب سن 18 +

متاسفانه پر است از شوخی های رکیک و جنسی و بچه ها چون به جوکر 1 علاقه دارند، دوست دارند جوکر 2 را هم ببینند. اما غافل از اینکه به شدت ضد خانواده است!

بزرگسال

توسط : مهرسا زریباف

۲۴ تیر ۱۴۰۳

مناسب سن 13 +

مسابقه بسیار عالی وخنده دار بود و کاملا سرگرم‌کننده

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد جوکر ۲ ؛ طبقه ۲۱

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!