• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی سریال لاو آل پلی (بازی صفر صفر) (Love All Play)

author-img

توسط : طیبه فرج زاده ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4442 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این سریال با نام «لاو آل پلی»، به معنی بازی صفر صفر در بدمینتون، و در ژانر ورزشی، روایتگر داستان هریک از اعضای تیم بدمینتون یونیس و فراز و نشیب‌های جوانی است.

ژانر : جوانان ورزشی

سال 2022 16 قسمت هر قسمت 60 دقیقه جزئیات کامل اثر
8 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این سریال داستان یک رابطه ایده‌آل را نمایش می‌دهد، باید توجه داشته‌باشیم که در واقعیت امکان وجود این چنین رابطه‌ای بسیار کم است. البته خوب است که از جنبه‌های مثبت آن‌ها الگو گرفته و حامی بودن را بیاموزیم؛ اما غرق فانتزی‌ها نشویم.

در داستان ته‌یانگ بیش از حد عذرخواهی میکند و پارک جون یونگ همه تقصیرها را به گردن او انداخته در صورتی که در طی آن اتفاق خودش نیز مقصر بوده. ته‌یانگ بیش از حد دربرابر بدرفتاری دیگران کوتاه می‌آید و این ویژگی خوبی نیست. درباره این ویژگی‌ها با هم گفتگو کنید و ببینید در آن شرایط بهترین رفتار چیست؟

صحنه‌های عاشقانه و نمایش مستی در نسخه پالایش شده حذف شده‌اند و رده سنی نیز باتوجه  به نسخه پالایش شده درنظر گرفته شده‌است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

عقب کشیدن ته‌یانگ کار درستی بود؟

اینکه او آن همه ظلم را در اوایل بازگشتش با لبخن تحمل می‌کرد کار درستی بود؟

نقاط ضعف و قوت پدر ته‌یانگ و خانواده ته‌جون چه چیز بود؟

چه چیز در رابطه زوج اصلی و فرعی داستان رابطه‌ی آن‌ها را به رابطه‌ای سالم تبدیل می‌کرد؟

درباره روابط در تیم یونیس صحبت کنید. آن‌ها واقعا یک تیم بودند؟

داستان اثر

پارک ته یانگ و پارک جون یونگ دوستان صمیمی هستند که با هم به تیم ملی بدمینتون راه یافته‌اند. شبی بدون اجازه به پیست اسکی می‌روند. جون یونگ دچار مصدومیت می‌شود ولی آن را مخفی می‌کنند، تا صبح که او را با حال بد به بیمارستان منتقل می‌کنند و از آن به بعد او مجبور می‌شود ورزش را کنار بگذارد. ته یانگ که خود را مقصر می‌داند نیز ورزش را کنار گذاشته و سه سال به روستایی دور دست می‌رود اما بعد از سه سال تصمیم می‌گیرد که به ورزش برگردد و اشتباهاتش را بپذیرد. او به خواست دوست و هم تیمی‌اش، واقعیت را از همه مخفی می‌کند. به همه می‌گوید بخاطر رشوه گرفتن از تیم ملی رفته‌است. در همین حین با ته جون آشنا می‌شود بدون اینکه بداند او برادر جون یونگ است. آن‌ها به هم علاقه‌مند می‌شوند و در مسابقات موفق می‌شوند و همه چیز خوب است تا اینکه رابطه هردویشان با جون یونگ برایشان آشکار می‌شود. خانواده ته جون، با این رابطه مخالفند و ته‌یانگ هم به همین دلیل عقب می‌کشد. تا اینکه با بخشش جون یونگ همه با این ماجرا کنار می‌آیند.

درکنار داستان زوج اصلی، بقیه اعضای تیم و مربی‌ها هم داستان مخصوص به خودشان را دارند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: جو وونگ ( Jo Woong )

نویسنده/ مترجم: هو سونگ هی (Heo Sung-hye)

نام تهیه کننده: کیم جی‌وو (kim jiwoo )

نام بازیگران: پارک جو هیون (Park Ju-hyun) چه جونگ هیوپ (Chae Jong-hyeop) کیم مو جون Kim Mu-jun) ) پارک جی‌هیون (Park Ji-hyun) سو جی‌هه (Seo Ji-hye)

نام شخصیت ها:

پارک ته یانگ: دختر جوانی که روزی در تیم ملی بدمینتون بوده‌است اما بخاطر اشتباهی که در حق هم تیمی‌اش می‌کند، مجبور به ترک تیم ملی می‌شود.

پارک ته جون: پسر جوانی که بسیار با استعداد است اما همیشه با خواهرش که پدیده‌ی بدمینتون است مقایسه می‌شود و همین باعث می‌شود خودش هم خودش را زیاد جدی نگیرد.

پارک جون یونگ: خواهر ته جون و دوست صمیمی ته یانگ است که بخاطر اشتباه ته یانگ مصدومیت پیدا می‌کند و مجبور به ترک بدمینتون می‌شود.

یوک جونگهوان: دوست پسر سابق جون یونگ و عضو تیم ملی بدمینتون است. شخصیت سردی دارد اما در واقع دلسوز اطرافیانش است.

لی یومی: دختر مربی تیم یونیس است که به جونگهوان علاقه‌مند می‌شود.

کشور سازنده: کره جنوبی

کمپانی سازنده: Blitzway Studios

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لاو آل پلی (بازی صفر صفر)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!