• امروز : 17 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی سریال ستاره‌های دنباله دار (ستاره‌های دنباله دار )

author-img

توسط : طیبه فرج زاده ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4795 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 17 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

سریال «ستاره‌های دنباله‌دار» محصول سال 2022 است و داستان زندگی یک ستاره بزرگ و مشهور را روایت می‌کند. سریال سعی دارد با ساختن لحظات طنز و داستانی عاشقانه، پیام‌های خوبی در خصوص سختی‌های زندگی یک بازیگر مشهور را به مخاطب برساند.

ژانر : رمانتیک کمدی

سال 2022 16 قسمت 60 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 7 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 10 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

سریال «ستاره‌های دنباله‌دار» سریالی طنز و عاشقانه است. ناهنجاری این اثر به فراخور ژانرش مربوط به صحنه‌هایی از بوسیدن و در آغوش کشیدن است و البته زوج فرعی سریال که قبل از ازدواج صاحب فرزند می‌شوند. به همین علت بهتر است نسخه پالایش شده را برای تماشا انتخاب کنید.

این اثر سعی دارد گوشه‌ای از زندگی یک ستاره بزرگ و مشکلاتش را نمایش دهد. افرادی که به قصد و نیت‌های مختلف و گاها با هویت‌های جعلی به او نزدیک می‌شوند، به اعتماد و احساس امنیت او آسیب می‌زند. پیام محوری داستان در خصوص اهمیت احترام به حریم شخصی افراد است. سریال نشان می‌دهد که چگونه آشکار بودن جزئیات زندگی یک بازیگر برای همه، به جسم و روح او و اطرافیانش آسیب می‌زند.

خلاصه: سریال «ستاره‌های دنباله‌دار» سریالی طنز و عاشقانه است و پیام‌هایی در خصوص اهمیت احترام به حریم خصوصی افراد را به مخاطب منتقل می‌کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پیام مهم داستان از نظر تو چه بود؟

بهترین شخصیت و بدترین شخصیت از نظر تو چه کسانی بودند؟

دوست داشتی تو هم شهرت را تجربه کنی؟

نگاهت نسبت به شهرت، قبل و بعد از دیدن این سریال چه تغییری داشت؟

خوبی‌ها و بدی‌های شهرت از نظر تو چیست؟

خلاصه: درباره داستا و شخصیت‌ها با هم گفتگو کنید؟

داستان اثر

اوه هانبیول مدیر روابط عمومی یک شرکت سرگرمی است. بازیگران زیادی زیر نظر این شرکت فعالیت می‌کنند و هماهنگی کارها، کنترل اخبار و همه چیزهای مربوط به آن‌ها به عهده بخش روابط عمومی است. گونگ ته‌سونگ ستاره برتر این شرکت است و شهرت و محبوبیت فراوانی دارد. رابطه هانبیول و ته‌سونگ به دوران دانشجویی باز می‌گردد اما آن‌ها به دلایلی همیشه با یکدیگر بحث و جدل کلامی دارند، اما در انتها به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

زندگی ته‌سونگ آسان نبوده و حالا نیز که به یک ستاره تبدیل شده‌است، اسان نیست. مادر او بازیگر سرشناسی بوده که هیچ وقت توجه لازم به پسرش را نداشته‌است. ته‌سونگ همیشه احساس اضافی بودن داشته و مادرش در نهایت او را رها می‌کند. به همین دلیل او دوست نداشت که سمت صنعت سرگرمی و بازیگری برود اما دست تقدیر و اصرارهای مدیرعامل شرکت استار فورس، او را به این صنعت وارد کرد. اما او همیشه تلاش می‌کند تا شبیه مادرش نباشد. آزار و اذیت‌های کسانی که خود را طرفدار می‌دانند یا آن‌ها که قصد دارند به وجهه او آسیب بزنند، هنوز وجود دارد و او مدام تحت نظر است. همین موضوع روی روابط عاشقانه او با هانبیول نیز اثر گذار است و او را تحت فشار قرار می‌دهد.

جزئیات اثر

کارگردان: Lee Soo-hyun

نویسنده: Choi Young-woo

بازیگران: Lee Sung-kyung / Kim Young-dae / Yoon Jong-hoon / Kim Yoon-hye / Lee Jung-shin

شخصیت ها:

گونگ ته‌سونگ: بازیگر معروفی که زندگی سختی دارد اما به لبخند زیبایش شناخته می‌شود.

اوه هانبیول: مدیر روابط عمومی شرکت «استار فورس» و دوست دوران دانشگاه ته‌سونگ

کشور سازنده: کره جنوبی

کمپانی سازنده: Studio Dragon

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : هستی جهانبانی

۶ اسفند ۱۴۰۲

مناسب سن 10 +

خیلیییی کیوت و یونیکه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ستاره‌های دنباله دار

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!