• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی سریال بهش بگو عشق (Call It Love)

author-img

توسط : ریحانه حبیبی ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3768 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 17 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
سریال «بهش بگو عشق» محصول سال 2023 شبکه دیزنی پلاس است. این سریال ملودرام، داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که با خیانت پدرش مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند و پس از فوت پدرش تصمیم می‌گیرد از او و آن زن انتقام بگیرد.

ژانر : عاشقانه ملودرام

سال 2023 16 قسمت 70 دقیقه جزئیات کامل اثر
6 مناسب خانواده 7 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این سریال در مورد زندگی دختری به نام شیم اوجو است که در نوجوانی به خاطر خیانت پدرش به مادرش، وضعیت نابسامانی پیدا می‌کند. 15 سال بعد، پدرش فوت می‌کند و او و خانواده‌اش خانه‌شان را هم از دست می‌دهند. او برای انتقام از زنی که پدرش را اغفال کرد وارد شرکت پسر او می‌شود. ولی در نهایت به آن پسر علاقه‌مند می‌شود. سریال مشکلات اقتصادی و روحی‌ای که خانواده اوجو به خاطر خیانت پدرشان متحمل شده بودند به نمایش می‌گذارد. مادر خانواده بیمار می‌شود، اوجو ورزش حرفه‌ای را کنار می‌گذارد و به شغل‌های مختلف می‌پردازد. در مورد مذمت خیانت و عواقب آن برای اعضای خانواده فکر کنید. اوجو دختر مهربان و خانواده دوستی بود که با دیدن نابود شدن خانواده‌اش، دست به کارهایی زد که باعث سنگینی قلبش می‌شدند. او در مورد پسر زنی که پدرش را فریب داد قضاوت اشتباهی انجام داد و قصد داشت شرکت او را نابود کند. این کار به هان دونگجین که فرد سخت‌کوشی بود و کارکنان شرکتش آسیب میزد. او در نهایت از کارهایی که انجام داده بود پشیمان شد و به تنفر از زنی که زندگی اش را به این وضع انداخته بود پایان داد. می‌توانید در مورد آسیب‌های انتقام و تنفر از دیگران و تاثیر آن در زندگی خود و اطرافیان، با خانواده صحبت کنید. خلاصه: این سریال به خیانت و انتقام و عواقب آن در زندگی افراد می‌پردازد. با توجه به موارد ناهنجاری که در بخش شاخص‌ها به آنها اشاره شد، نمایش نسخه پالایش شده توصیه می‌شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

آیا واکنش اوجو به اتفاقاتی که در نوجوانی برای او رخ داد درست بود؟ آیا اعضای خانواده راضی هستند که عضو دیگری برای انتقام گرفتن زندگی و جوانی خود را فدا کند؟ آیا پنهان کاری از خانواده کار شایسته‌ای است؟ با توجه به عواقب انتقام، فکر می‌کنی انتقام گرفتن بهتر است یا بخشیدن؟ خلاصهمی‌توانید در مورد مسائلی مانند اهمیت خانواده و وفاداری، لزوم مشورت با خانواده در کارها و مذمت انتقام صحبت کنید.    

داستان اثر

شیم اوجو دومین فرزند یک خانواده 5 نفره است. او روزی متوجه می‌شود پدرش به مادرش خیانت می‌کند. او با روش خودش تلاش می‌کند جلوی پدرش را بگیرد، ولی در نهایت پدرش از مادرش جدا می‌شود و با آن زن ازدواج می‌کند. اوجو ورزش حرفه‌ای را کنار می‌گذارد و پس از دبیرستان ادامه تحصیل نمی‌دهد. او مشغول به کار می‌شود تا به مادر و خانواده‌اش کمک کند. 15 سال بعد پدر او از دنیا می‌رود. او برای انتقام از پدرش با لباس و ظاهری نامناسب به مراسم ختم او می‌رود. در آنجا متوجه می‌شود پدرش خانه‌ای که اوجو و خواهر و برادرش در آن زندگی می‌کنند را برای زن دومش به ارث گذاشته و آنها باید آنجا را ترک کنند. اوجو که زندگی خود را نابود شده می‌بیند، تصمیم می‌گیرد از آن زن انتقام بگیرد. اوجو فکر می‌کند او از پول فروش خانه برای کمک به شرکت پسرش استفاده کرده است. پس به عنوان کارمند پاره‌وقت وارد شرکت هان دونگ جین، پسر آن زن می‌شود تا شرکت او را نابود کند. پس از گذشت زمان اوجو متوجه می‌شود که هان دونگجین شباهتی با مادرش ندارد و در تلاش بوده که خانواده او را پیدا کند و برایشان جبران کند. همچنین آن زن خانه را نفروخته و در آن ساکن است. اوجو کم کم به دونگجین علاقه‌مند می‌شود. در نهایت افرادی از موضوع اطلاع پیدا می‌کنند و اوجو هویت و هدف خود را به دونگجین می‌گوید. هان دونگجین تلاش می‌کند خانه آنها را پس گرفته و به آنها بدهد. در این میان وصیت نامه پدر اوجو پیدا می‌شود و زن دوم او به جرم پنهان کردن آن و تسخیر اموال او دستگیر می‌شود. خانواده اوجو به آزادی او رضایت می‌دهند. سریال به داستان زندگی خانواده اوجو، دوستان و روابط گذشته هان دونگجین نیز می‌پردازد.

جزئیات اثر

کارگردان: لی کوانگ یونگ (Lee Kwang-young) نویسنده: کیم گائون (Kim Ga-eun)  نام تهیه کننده: آن چانگ هیون (Ahn Chang-hyun)، چوی میونگ کیو (Choi Myung-kyu)، یو جونگ‌هوان (Yoo Jeong-hwan)، کیم چوسوک (Kim Chu-seok) نام بازیگران: لی سونگ گیونگ (Lee Sung-kyung)، کیم یونگ گوانگ (Kim Young-kwang)، سونگ جون (Sung Joon)، آن هی‌یون (Ahn Hee-yeon)، کیم یه وون (Kim Ye-won) نام شخصیت‌ها:  شیم اوجو: دختری که تصمیم می‌گیرد از زنی که زندگی خانواده‌اش را نابود کرد انتقام بگیرد. هان دونگجین: مدیر یک شرکت برگزار کننده نمایشگاه و فرزند زنی که با پدر شیم اوجو ازدواج کرده است. کشور سازنده: کره جنوبی کمپانی سازنده: Arc Media پخش از Disney+  

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بهش بگو عشق

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!