• امروز : 25 مهر 1403
logo

نقد و بررسی سریال بازگشت عشق در خانه (Romance in the House)

author-img

توسط : راضیه سیف ارزیاب کدومو

8 ساعت پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

214 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +

بازگشت عشق در خانه، یک سریال کره‌ای، در ژانر درام و عاشقانه است. این سریال ماجرای زندگی شکست خورده‌ی بیون موجین و ساخت دوباره‌ی آن را نمایش می‌دهد. موجین، مردی است که به هر بیزینسی وارد شده، خانواده‌اش را دچار ضرر کرده است، در نهایت نیز مجبور شده تا از همسرش طلاق بگیرد و زیان بیشتری به آن‌ها وارد نکند. حال پس از گذشت 11 سال، او با ثروت زیادی بازگشته و قصد بازگشت به جمع خانواده را دارد؛ اما می‌ره، دختر بزرگش که نفرت زیادی از او دارد، بازگشت او را در صورت اجرا شدن یک شرط بسیار سخت می‌پذیرد. در این اثر پیام‌هایی هم‌چون، ارزنده بودن خانواده، طریقه‌ی رابطه‌ی والدین با فرزند و استقلال وجود دارد؛ خشونت و ناهنجاری اثر پایین است، پس تماشای آن به مخاطبین +۱۴ سال توصیه می‌شود، و در صورت تماشای نسخه‌ی پالایش شده، اثر مناسب رده سنی +۱۲ سال نیز می‌باشد.

ژانر : درام عاشقانه

سال 2024 12 قسمت 70 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

عشق در خانه، سریالی 12 قسمتی است که خانواده در آن موضوعی پررنگ است. داستان اثر کشمکش یک زوج است که پس از سال‌ها جدایی سعی می‌کنند دوباره به یکدیگر بازگردند و با چالش‌های فراوانی روبه رو می‌شوند. موضوع دیگری که به آن پرداخته شده، امنیت زن در اجتماع است. ئه یون زمانی که طلاق می‌گیرد توسط یک مشتری مورد مزاحمت قرار می‌گیرد، او همچنان به دنبال برقراری رابطه‌ی نادرست با ئه یون است. زمانی که با مصرف الکل، از خودش بی خود می‌شود، سعی می‌کند به ئه یون نزدیک شود که البته ئه یون این اجازه را نمی‌دهد. کره جنوبی از کشورهایی است که امنیت بسیار بالایی دارد، به طوری که شنیده شده در اکثر کوچه‌ها و خیابان‌ها دوربین مداربسته وجود دارد و جرائم کمتری در این کشور صورت می‌گیرد؛ با این وجود با دیدن سریال متوجه می‌شویم که فرد بیمار در خیابان به ئه یون نزدیک می‌شود و سعی به ایجاد مزاحمت برای او دارد. رفتار ئه یون با همسرش، مقدمه‌ساز رفتار می‌ره با پدرش بود. به هر میزان یه یون همسرش را مقابل می‌ره تحقیر کرده بود، تنفری در قلب فرزندش نسبت به پدر شکل گرفته بود و از آن‌جایی که می‌ره به پدر نیاز داشت، باعث شده بود که با وجود سی سال سن، فرد بالغی نباشد و ادراک درستی نسبت به موضوعات نداشته باشد. موضوع اثر مناسب کودکان نمی‌باشد، چند مورد ناهنجاری نیز در اثر دیده می‌شود، پس تماشای آن به مخاطبین +14 سال توصیه می‌شود. به دلیل ژانر اثر و ارزش پیام‌های آن تماشای اثر مفید می‌باشد، فلذا در صورت تماشای نسخه‌ی پالایش شده به رده سنی +12 سال نیز توصیه می‌شود.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

بیون موجین: پدر یک خانواده‌ی کوچک که دچار ورشکستگی می‌شود و پس از آن به اجبار از همسرش طلاق می‌گیرد. او پس از مدتی طولانی با ثروتی انبوه بازمی‌گردد تا دوباره زندگی‌اش را بسازد و همسرش، ئه یون را بازگرداند.

گوم ئه یون: او مادر خانواده است و پس از طلاق به هر طریقی که توانسته فرزندانش را بزرگ کرده است. ئه یون خودش را باعث و بانی رابطه‌ی افتضاح می‌ره با پدرش می‌داند.

بیون می‌ره: دختر بزرگ خانواده که پس از رفتن پدر، سرپرستی خانواده را به دوش می‌کشد؛ او از پدرش تنفر دارد و مدام او را تحقیر و سرزنش می‌کند.

داستان اثر:

بیون موجین و گوم ئه یون باهم ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شده‌اند. بیون موجین در دوران ازدواج، بیزنس‌های مختلفی را امتحان کرد اما در همه‌ی آن‌ها شکست خورده است. بعد از ناامیدی خانواده از او و گرفتن طلاق، گوم ئه یون به تنهایی بچه ها را بزرگ می‌کند و به سختی زندگی‌اش را می‌سازد. حال بعد از گذشت 11 سال، موجین که ثروت زیادی جمع کرده است، آپارتمانی می‌خرد که خانواده‌اش در آن ساکن هستند. این خانواده دوباره با هم ملاقات می کنند. می‌ره که در حال حاضر سرپرست خانواده است خاطرات منفی پدرش را به یاد می‌آورد و نمی‌تواند با او رابطه‌ی فرزند و پدری طبیعی داشته باشد. می‌ره که به دنبال رفتن از این آپارتمان است با پیشنهاد پدرش رو‌به‌رو می‌شود؛ طبق قرار داد اگر موجین بتواند نظر ئه یون را جلب کند، این خانواده دوباره به یکدیگر بازمی‌گردند و در غیر این صورت، کل آپارتمان به می‌ره و مادرش اهدا می‌شود. موجین تلاش‌های زیادی برای جلب رضایت همسر سابقش انجام می‌دهد، اما هربار با مخالفت او مواجه می‌شود. همچنین که ساکنین آپارتمان به دلیل ثروتمند شدن و نحوه‌ی خرید آپارتمان به او مشکوک هستند و سؤالات بی‌شماری از او دارند. پس از کش و قوس‌های فراوان، مشخص می‌شود که پس از ورشکست شدم و از دست دادن پول، موجین به تایلند رفته تا اموالش را بازگرداند، در همان زمان ثروت زیادی از یک خانم به او اهدا می‌شود. همچنین صاحب خانه‌ی سابق خودش باعث آتش‌سوزی و مرگش شده‌ است. موجین در انتها، نظر ئه یون را جلب می‌کند و رابطه‌اش را بازمی‌گرداند؛ رابطه‌ی می‌ره نیز دوباره با پدرش خوب می‌شود و این خانواده مجدد در کنار هم قرار می‌گیرند.

جزئیات اثر

کارگردان: Kim Dae / کیم دا یه نویسنده: Kim Yeong Yeon / کیم یونگ یون تهیه کننده: Yo San Han / یو سان هان بازیگران: Choi Min-ho, Ji Jin-hee, Kim Ji-Soo / چوی مینهو، جی جین هی، کیم جی‌سو شرکت سازنده: JTBC کشور سازنده: کره جنوبی

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بازگشت عشق در خانه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!