• امروز : 22 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی فیلم آخر شب با شیطان (Late Night With The Devil)

author-img

توسط : مریم رضایی ارزیاب کدومو

3 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

4304 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 17 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

فیلم «آخر شب با شیطان» در ژانر ترسناک ساخته شده است. داستان درباره یک مجری تلوزیونی‌ست که برای جذاب‌کردن برنامه و پیشی‌گرفتن از رقیبش، دست به کارهای ترسناکی همچون ارتباط با ارواح، دعوت از یک روح شیطانی و هیپنوتیزم مرگ‌بار می‌زند. او همه این‌کارها را برای رونق‌گرفتن دوباره برنامه‌اش انجام می‌دهد اما نمی‌داند که با این‌کار، ارواح خبیثی را به برنامه‌اش فراخوانده و نابودی خود را در پیش خواهد داشت. این اثر با توجه به ژانر وحشت و میزان ترس به هیچ عنوان مناسیب رده سنی زیر 17 سال نیست.

ژانر : ترسناک

سال 2023 93 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فیلم «آخرشب با شیطان» محتوایی ترسناک دارد که در آن صحنه‌های زیاد و دلهره‌آوری از احضار ارواح، هیپنوتیزم، مراسمات شیطان‌پرستی و ... نمایش داده می‌شود. تماشای این اثر، برای افراد با روحیه حساس یا رده سنی کمتر از 17 سال، توصیه نمی‌شود.

پیامی که اثر، به صورت منفی آن را بیان ‌کرد، کمک‌گرفتن از شیطان یا نیروهای شیطانی، برای رسیدن به موقعیت‌های بهتر در زندگی‌ست. اما همانطور که می‌بینیم، این کمک، بلاعوض نبود و تبعات بسیار زیادی را به همراه خود داشت. در این باره با فرزند خود صحبت کنید و ببینید آنچه که در این راه از دست می‌رود، در مقابل آنچه به دست می‌آید، چه اهمیتی دارد؟ برنده این معامله چه کسی است؟ این سوالات می‌تواند محور گفت‌وگو درباره نیروهای خیر و شر و فایده آن برای انسان را مشخص کند.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

جک کارول: جک مجری یک برنامه تلویزیونی آخر شب است که بینندگان زیادی دارد. او با مرگ همسرش، یک سال از کارش کناره‌گیری می‌کند و محبوبیتش را از دست می‌دهد. حالا او می‌خواهد با یک ویژه برنامه هالوینی، دوباره به صدر برگردد.

میچل: زنی که بر روی پرونده‌های ماورالطبیعه کار می‌کند. او به دختری به نام لی‌لی کمک می‌کند که از شر نیروی شیطانی درونش خلاص شود.

داستان اثر:

جک که مجری برنامه معروف و پر طرفدار جغد شب است پس از مرگ همسرش، به مدت یک سال از کارش کناره‌گیری می‌کند. او بعد از برگشتن به برنامه، با افت شدید بیننده روبه‌رو شده و متوجه می‌شود که برنامه دیگری در صدر بازدیدها قرار دارد. او برای اینکه بتواند به محبوبیت سابق خود برگردد، ترتیب یک ویژه برنامه هالوینی را می‌دهد که در آن قرار است اتفاقات عجیبی بیفتد. در ابتدا فردی به نام کریستو، با مردگان ارتباط برقرار می‌کند و در حین صحبت با مخاطبان، دچار تشنج شده و از استدیو خارج می‌شود. مهمانان بعدی، کسانی به نام لی‌لی و میچل هستند. لی‌لی که از کودکی در یک فرقه شیطان‌پرستی رشد کرده است، با آتش‌گرفتن محل عبادت آن فرقه، به نزد میچل می‌آید. او روحی شیطانی درون وجود خودش دارد و می‌تواند با آن ارتباط بگیرد. بعد از ارتباط با روح شیطانی درون لی‌لی، کارمایکل، یکی دیگر از مهمانان برنامه، ادعا می‌کند که کار میچل، هیپنوتیزم بوده و روح شیطانی وجود ندارد، پس خودش نیز دست به هیپنوتیزمی عجیب می‌زند و همه را متحیر می‌کند. روحی که در بدن لی‌لی وجود دارد، از این کار خشمگین می‌شود و خودش را به همه نشان می‌دهد. خشم او باعث کشته‌شدن همه مهمانان برنامه و برخی از حضار می‌شود. در نهایت می‌بینیم که جک، با برنامه‌ریزی قبلی و با کمک فرقه‌ای شیطان‌پرست این برنامه را تدارک دیده بوده تا بازدید برنامه‌اش را بالا ببرد. او در نهایت، لی‌لی را می‌کشد.

جزئیات اثر

کارگردان:Colin Cairnes-کالین کارینز نویسنده:Colin Cairnes-کالین کارینز تهیه‌کننده:Roy Lee-روی لی بازیگران:David Dastmalchian- Ingrid Torelli- Lavra Gordonدیوید دستمالچیان-اینگرید تورلی- لاوارا گوردون کشور سازنده:استرلیا-آمریکا-عربستان سعودی شرکت سازنده: مخاطب اثر: بزرگسال

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد آخر شب با شیطان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!