• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم نیت بهتر از همیشه ( Better Nate Than)

author-img

توسط : ثمین نکوفر ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

576 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

فیلم موزیکال و درام "نیت بهتر از همیشه" محصول جدیدی از کمپانی دیزنی است، این اثر روایتگر زندگی پسری سیزده ساله است که رویای ستاره شدن و اجرا در تئاتر برادوی را در سر می‌پروراند. او برای تحقق این آرزو به نیویورک سفر می کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

ژانر : درام موزیکال

سال 2022 94 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

  نیت برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش هر‌کاری می‌کند. تلاش‌های مستمر او برای موفقیت هم می‌تواند شامل نکات مفید و سازنده باشد هم نکات منفی و مخرب؛ حتما بعد از تماشای این اثر درخصوص وجوه مثبت و منفی داستان با فرزندانتون گفت‌وگو کنید و وجه تمایز رفتارهای مثبت و منفی نیت را با کمک یکدیگر مشخص کنید. شخصیت یا کاراکتر نیت را به یکباره منفیِ مطلق بازگو نکنید از این فرصت برای گفت‌وگوی موثر با فرزندانتان استفاده کنید و سعی کنید با همراهی آن‌ها مصداق‌های مربوط به شخصیت نیت را بررسی کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود. اینکه نیت در رسیدن به هدفش با انگیزه و ثابت قدم است بسیار قابل تقدیر است ولی او برای رسیدن به این هدف بدون اجازه والدینش به نیویورک سفر می کند، در بعضی موقعیت‌ها دروغ می گوید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

درباره اهداف و آرزوهای فرزندانمان صحبت کنیم و از آن‌ها بپرسیم برای رسیدن به این اهداف چه برنامه‌ای دارند؟

با فرزندانمان درمورد رفتارهای مثبت و منفی نیت صحبت کنیم.

به‌نظرت اگر نیت سعی می‌کرد رفتارهای اشتباهش رو اصلاح کنه و در مسیر درست قدم برداره باز هم موفق می‌شد؟

به‌نظرت موفقیت نیت حاصل چه بود؟

تو تا به حال برای رسیدن به هدف و آرزوهات چی‌کار کردی؟

داستان اثر

نیت فاستر نوجوانی سیزده ساله‌ای است که در خانواده و بین هم کلاسی‌هایش شخصیت محبوبی نیست و بیشتر مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او که رویای ستاره شدن و اجرا در تئاتر برادوی را در سر می‌پروراند، در آزمون ورودی نمایش مدرسه نیز، نه تنها موفق به دریافت نقش اصلی نمی‌شود، بلکه نقش یک درخت را به او می دهند. لیبی دوست نیت به او پیشنهاد می‌دهد که برای شرکت در آزمون تئاتر "لیلو و استیچ"به نیویورک بروند. آن ها بدون اطلاع خانواده هایشان و در زمانی که پدر و مادر نیت به سفر رفته‌اند به نیویورک سفر می‌کنند. در این سفر نیت با خاله‌اش که مدت زیادی است روابط خوبی با مادرش ندارد روبرو می‌شود. آن‌ها همه حقیقت را به خاله نیت نمی‌گویند. خاله نیت که قهرمان زندگی او نیز هست به نیت کمک می کند که بتواند در آزمون ورودی موفق شود. نیت که مجبور می شود شب را در نیویورک بماند، برای پیدا کردن خاله‌اش که به جشن تکلیف یک پسر یهودی رفته است می‌رود و در آن جشن شرکت می‌کند. نیت همچنین در یکی از خیابان های نیویورک به ارکستر خیابانی آنجا همراهی می‌کند و شروع به خواندن می‌کند و بسیار مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. ویدئوی او در تیک تاک یکی از پربازدیدترین‌ها می‌شود. همین موضوع سبب می‌شود که برادرش او را ببیند و برای برگرداندن او به نیویورک برود. نیت باز هم به تلاشش ادامه می دهد و از دست برادرش فرار می‌کند تا به آزمون آخر برسد. او در نهایت در این آزمون انتخاب می شود و می تواند در تئاتر برادوی اجرا داشته باشد.

جزئیات اثر

کارگردان:تیم فدرل

نویسنده: تیم فدرل

نام تهیه کننده: مارک پلات

نام بازیگران: روبی وود، جاشوا باست، لیسا کودرو، آریا بروکسز

نیت فاستر: پسری جسور و با پشتکار که برای رسیدن به آرزویش بسیار تلاش می‌کند.

لیبی: هم مدرسه‌ای نیت که مشوق بزرگ او نیز هست و برای  تحقق آرزوهای نیت، او را کمک وهمراهی می‌کند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: دیزنی پلاس

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نیت بهتر از همیشه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!