• امروز : 18 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم قانون‌شکنان ۲: گردآوری (The Outlaws 2: Roundup)

author-img

توسط : فاطمه زهرا باقری ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3633 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

فیلم قانون‌شکنان۲ درباره تعقیب و گریز یک جنایتکار بین‌المللی به نام کانگ هه‌سان و یک پلیس قدرتمند به نام ما سوک‌دو است. این فیلم دارای خشونت بالایی است و ناهنجاری متوسطی دارد. این اثر در سال ۲۰۲۲ جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های کره‌ی جنوبی بوده است‌.

ژانر : اکشن جنایی هیجانی

سال 2022 106 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فیلم قانون‌شکنان ۲ یک فیلم اکشن و پر از زد و خورد و قتل است که در سال ۲۰۲۲ در کره جنوبی اکران شده است. این اثر به افرادی که روحیات لطیف دارند توصیه نمی‌شود. ناهنجاری‌ اجتماعی این فیلم شامل مصرف مشروبات الکلی است. بسته به دیدگاه خود می‌توانید نسخه‌ی پالایش‌شده را تماشا کنید.

سوک‌دو که قهرمان داستان است به خاطر قدرت و زیرکی و خونسردی‌اش الگوی مثبت تاثیرگذاری است که می‌توانید با خانواده این شخصیت را تحلیل کنید. همچنین کانگ هه‌سان نیز مجسمه‌ی خشونت و طمع است و می‌تواند به عنوان درس عبرت تلقی شود.

خلاصه:

درباره قهرمان و ضدقهرمان این داستان با خانواده به بحث و گفتگو بپردازید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به نظرت بهتر بود فیلم چطور تمام شود؟

اگر جای کارگردان بودی کدام قسمت داستان را تغییر می‌دادی؟

خلاصه:

درباره روند داستان و شخصیت‌پردازی‌ها با خانواده صحبت کنید.

داستان اثر

چهار سال بعد از عملیات گاریبونگ‌دونگ یک خلافکار کره‌ای خودش را به سفارت کره در ویتنام تسلیم می‌کند. ما سوک‌دو و رئیسش به ویتنام فرستاده می‌شوند تا او را به کره منتقل کنند اما متوجه می‌شوند که این مجرم برای پنهان شدن از دست یک خلافکار بی‌رحم به نام کانگ هه‌سانگ خودش را تحویل داده است. سوک‌دو برای پیدا کردن این مجرم بزرگ کره‌ای در ویتنام شروع به تحقیقات می‌کند. کانگ هه‌سانگ پسر رئیس چوی که یک تاجر بزرگ است را می‌کشد و او را برای گرفتن پول بیشتر تهدید می‌کند. کانگ هه‌سان بعد از گرفتن پول به رئیس چوی‌ اعلام می‌کند که خیلی وقت است پسر را کشته است. رئیس چوی یک دسته خلافکار را اجیر می‌کند تا به اقامتگاه کانگ هه‌سان بروند و پول را برگردانند و او را بکشند. آنها موفق به برگرداندن پول می‌شوند اما در طی درگیری کانگ هه‌سانگ همه آنها را از دم تیغ می‌گذراند. سوک‌دو به محل اقامت کانگ‌ هه‌سان می‌رود و با تعداد زیادی جسد و انبوهی از پاسپورتهای توریست‌های کره‌ای که طعمه‌ی او شده‌اند مواجه می‌شود و در آنجا با او درگیر می‌شود. کانگ هه‌سان فرار می‌کند. پلیس متوجه می‌شود که افراد دیگری در فیلیپین و کامبوج هم به دست کانگ هه‌سانگ باج‌گیری و کشته شده‌اند. سوک‌دو و رئیسش به خاطر ایجاد اخلال در نظم ویتنام به کره دیپورت می‌شوند اما متوجه می‌شوند که کانگ‌ هه‌سان نیز برای پس گرفتن پول به کره رفته است. رئیس چوی دوباره افراد مزدور زیادی را برای کشتن کانگ هه‌سانگ اجیر می‌کند. کانگ هه‌سان به مراسم ختم پسر رئیس چوی نفوذ می‌کند و او را می‌رباید. او برای پس گرفتن پول، همسر رئیس چوی را تهدید می‌کند. همسر رئیس به کمک پلیس نقشه می‌کشد تا شوهرش را پس بگیرد و کانگ هه‌سان دستگیر شود. بعد از کشمکش‌های فراوان کانگ هه‌سانگ و همدستانش دستگیر می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: Lee Sang-yong لی سانگ‌یونگ

نویسنده/ مترجم: Kim Min-seong کیم مین‌سونگ

نام تهیه کننده: Ma Dong-seok - Kim Hong-baek  / ما دونگ‌سوک - کیم دونگ‌بک

نام بازیگران: Ma Dong-seok - son suk-ku - choi gwi-hwa - park ji-hwan -   - heo dong-won - ha jun - Jung jae-kwang / ما دونگ‌سوک - سون سوک‌کو - چوی گی- هوان - پارک جی‌هوان - هئو دونگ‌وون - ها جون - جونگ جه‌کوانگ

نام شخصیت ها:

کانگ هه‌سان: یک تبهکار بسیار خشن بین‌المللی که در کشورهای مختلف آسیای شرقی، توریست‌های پولدار کره‌ای را طعمه می‌کند و بعد از دریافت پول آنها را می‌کشد.

ما سوک‌دو: پلیس شرافتمند کره‌ای که برای دستگیری و امنیت شهروندان کره‌ای خارج از مرزهای کره تلاش می‌کند.

کشور سازنده: کره جنوبی

کمپانی سازنده: Hong film

B.A. Entertainment

Big Punch Pictures

مخاطب اثر: نوجوان - بزرگسال

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قانون‌شکنان ۲: گردآوری

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!