• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم دو جینش ارزان‌تر است (Cheaper By The Dozen)

author-img

توسط : سیده سیمین نوربخش ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

525 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
فیلم «دو جینش ارزان‌تر است» ژانر کمدی، ماجراجویانه و عاشقانه دارد. این فیلم داستان زوجی نانوایی به نام‌های زویی و پل است که سعی دارند علاوه‌بر مدیریت خانواده 10 نفره‌ی خود، با کمک‌گرفتن از فرزندانشان کسب و کارشان را هم توسعه دهند. البته که آن‌ها در این مسیر با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2022 107 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 4 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

در این فیلم در بعضی صحنه‌ها زنان از پوشش نامناسب دارند. صحنه‌های بوسه و معاشقه شخصیت‌ها و نمایش روابط خارج از چارچوب خانواده و استفاده از برخی کلمات نامناسب و نژادپرستانه از مصادیق ناهنجار فیلم است. توجه داشته باشید که برای تماشای فیلم بهتر است از نسخه پالایش شده و امن برای فرزندان خود استفاده کنید.

خلاصه: فیلم ناهنجاری بالایی دارد که بهتر است برای تماشا از نسخه‌های پالایش شده استفاده کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

آیا دیجی با پوشیدن آن لباس کار خوبی کرد؟ آیا دژا کار درستی انجام داد؟ اگر زویی و پل با هم همراه نبودند می‌توانستند از پس اداره داخل خونه و تجارتشان بربیایند؟ آیا زویی بعد از رسیدن به خانه‌ی بزرگ در یک محله عالی احساس راحتی و شاد بودن می‌کرد؟ به‌نظرت صرفا پول تنها می‌تواند انسان ها را شاد نگه دارد؟

خلاصه: درباره ارتباط پل و زویی با فرزندانشان با فرزند خود صحبت کنید.

داستان اثر

پل مردی است که از همسر اول خود، کیت جدا شده است و از او چند فرزند دارد.  زویی هم زن سیاه‌پوستی است که از همسر اول خود با وجود چند فرزند جدا شده است. زویی و پل در یک رستوران نانوا هستند و شغلشان واسطه آشنایی این دو می‌شود و در نهایت باهم ازدواج می­کنند. آن‌ها با کمک هم تجارت نانوایی و درست کردن صبحانه را جلو می­برند و در یک روز  در هفته از بچه ها در محل کارشان کمک می­گیرند. هریک از بچه‌ها علاقه‌ی خاصی به یک حرفه دارد. در ادامه پل با پیشنهادی برای ارتقا تجارتش روبه‌رو می­شود و برای همین از خانه‌ای که در آن ساکن هستند؛ به محله‌ای مرفه و با امکانات می­روند؛ اما در خانه جدید با  یک سری چالش ها روبه‌رو می­شوند. پل و زویی از دوستی دژا با پسری رضایت ندارند و از طرفی یکی از پسران آ‌ها به نام دیجی، قصد دارد با دختری که به او علاقه‌مند است؛ ارتباط برقرار کند. دیجی برای جلب توجه تیپ‌های عجیب و غریب و ناپسند از نظر خانواده می‌زند. زمانی که پل برای کارش به شهر دیگری سفر کرده است، زویی به تنهایی برای مدیریت بچه‌ها به سختی می‌افتد. پل هم با پیشنهادهای کاری مواجه می‌شود که در نهایت تصمیم می‌گیرد از ادامه همکاری استعفا بدهد. در آخر پل و زویی با توجه به مشکلاتی که در محل زندگی جدیدشان داشتند، تصمیم به نقل مکان به محل دیگری برای ادامه زندگی می­کنند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: Gail Lerner

نویسنده/ مترجم: Kenya Barris, Ernestine Gilbreth Carey, Frank B. Gilbreth Jr.

نام تهیه کننده: Disney

نام بازیگران: Gabrielle Union, Zach Braff, Brittany Daniel گبریل یونیون، زک برف، اریکا کریستنس، تیمون کایل دورت، جورنی براون، کایلی راجرز، آندره رابینسون و کایلی

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: 20th Century Studios و Fox Family Films و Khalabo Ink Society

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دو جینش ارزان‌تر است

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!