• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانواران ( Transformers: Rise of the Beasts)

author-img

توسط : مهسا خاکپور ارزیاب کدومو

10 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1493 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یونیکورن برای آزادی نیاز به کلید زمان و مکان دارد که در سیاره‌ی زمین پنهان شده است. در این میان الینا و نوآ با تیمی‌از ماکسیمال‌ها و اتوبات‌ها همراه می‌شوند تا از دنیا محافظت کنند. این فیلم به دلیل خشونت بالا و صحنه‌های تاریک و ترسناک، برای رده سنی زیر 15 سال مناسب نمی‌باشد.

ژانر : اکشن علمی_تخیلی

سال 2023 127 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 1 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فیلم سینمایی «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» محصول سال 2023 است. این فیلم سری هفتم از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان است. یونیکورن، خدای باستانی، سیارات را می‌بلعد و حالا به دنبال کلید زمان و مکان است تا بر تمام دنیا حکومت کند. این کلید در زمین پنهان شده است. اسکورج به زمین آمده تا کلید را برای اربابش پیدا کند و اتوبات‌ها قصد دارند جلوی اسکورج را بگیرند.

این فیلم می‌تواند پیام‌های خوبی در مورد اتحاد در بین اعضای گروه به فرزندان شما بدهد و اهمیت همدلی را به شکل پررنگی نشان دهد. نوآ قصد دارد کلید را نابود کند تا زمین را نجات دهد. اتوربات‌ها قصد دارند از کلید برای برگشتن به سیاره خود استفاده کنند اما در طول فیلم رفته رفته اهداف و احساسات یکدیگر را بیشتر درک می‌کنند و تصمیم می‌گیرند برای اهداف گروهی دست از هدف‌های فردی خود بردارند و به شکل متحد و با فداکاری تمام، در کنار یکدیگر بجنگند.

به خاطر اهمیت زیادی که نوآ به برادر بیمار خود می‌دهد پیام مثبت خوبی درمورد ارزش‌های خانوادگی هم به صورت غیر مستقیم وجود دارد. به نظر می‌رسد افراد گروه در نهایت هرکدام برای خانواده خود می‌جنگند و تلاش برای نجات آن‌ها دارند.

اما به طور کلی متناسب با ژانر اثر فضای حاکم بر فیلم تیره و تاریک است. خشونت زیادی هم به تصویر کشیده می‌شود. اگر فرزند شما روحیه حساسی دارد، این فیلم مناسب تماشای او نیست.

خلاصه:

اتو ربات‌ها، ماکسیمال‌ها و انسان‌ها برای محافظت از دنیا باید با یکدیگر متحد شوند و اهداف شخصی خود را کنار بگذارند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با کودکان خود درمورد اهمیت محافظت از سیاره خود صحبت کنید.

در دنیای واقعی، ما چطور می‌توانیم از سیاره زمین محافظت کنیم.

آیا بدون از خودگذشتگی، اسکورج و یونیکورن شکست می‌خوردند؟

                                                                                                                   

خلاصه:

در مورد اهمیت محافظت از سیاره زمین با یکدیگر صحبت کنید.

داستان اثر

خدای افسانه‌ای به نام یونیکورن برای زنده‌ماندن سیارات را می‌بلعد. او به دنبال کلید زمان و مکان است و به دنبال آن اسکورج را به سیاره‌ی ماکسیمال‌ها می‌فرستد. آن‌ها کلید را در سیاره زمین پنهان می‌کنند. نوآ یک افسر سابق ارتش و الینا یک محقق باستانی با اتوبات‌ها همراه می‌شود تا کلید را از دسترس اسکورج پنهان کنند. بعد از درگیری‌های فراوان اسکورج، نیمی ‌از کلید را پیدا می‌کند و حالا تمام گروه باید نیمه دیگر کلید را قبل از اسکورج پیدا کنند. مطالعات الینا نشان می‌دهد نیم دیگر کلید باید جایی در پرو باشد. بنابراین اتوبات‌ها به همراه نوآ و الینا راهی پرو می‌شوند. ماکسیمال‌ها نیم دیگر کلید را برای هزاران سال به قبیله‌ای از انسان‌ها سپرده‌اند و به همراه باقی اتوبات‌ها تلاش می‌کنند تا از کلید در برابر اسکورج محافظت کنند؛ اما اسکورج با کمک ویروسی که در یکی از ماکسیمال‌ها کار گذاشته، آن‌ها را پیدا می‌کند و کلید را بدست می‌آورد. اسکورج با استفاده از کلید در حال دعوت از یونیکورن است تا به زمین بیاید؛ اما الینا به کمک کدهایی که دارد، کلید را از کار می‌اندازد و در نهایت بعد از درگیری‌های فراوان مجبور می‌شوند که کلید را از بین ببرند. در این بین اتوبات‌ها دیگر نمی‌توانند به سیاره خود برگردند و زمین را به عنوان خانه خود اعلام می‌کنند و قسم می‌خورند تا از انسان‌ها محافظت کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: Steven Caple Jr

نویسنده: Joby Harold, Darnell Metayer, Josh Peters

نام تهیه کننده: Don Murphy،Tom DeSanto

نام بازیگران: Anthony Ramos and Dominique Fishback

نام شخصیت‌ها:

الینا: محقق جوان و جاه‌طلبی که با گروه اتوبات‌ها همراه می‌شود تا کلید را پیدا کنند.

نوآ: جوان شجاع و باهوشی که برای نجات دنیا با گروه اتوبات‌ها همراه می‌شود.

یونیکورن: یک خدای باستانی که برای زنده‌ماندن سیارات را می‌بلعد و حالا می‌خواهد دوباره آزاد شود.

اسکورج: ربات‌های قدرتمندی که بنده‌ی یونیکورن هستند.

ماکسیمال‌ها : موجودات رباتی که به شکل حیوانات هستند و سیاره‌شان توسط یونیکورن، نابود می‌شود.

اتوربات‌ها: گروهی از تبدیل شوندگان هستند که اغلب تبدیل به ماشین می‌شوند و برای برگشت به سیاره خود باید از کلید در مقابل اسکورج محافظت کنند.

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

کمپانی سازنده: Paramount Pictures, Skydance Media, New Republic Pictures

جوایز و افتخارات: این فیلم در هفته ابتدایی خود فروش 60 میلیون دلاری را نیز به دست آورد و علاوه بر فروش بسیار پایین با نقد‌ها و امتیازات پایین کاربران نسبت به فیلمنامه و بازی بازیگران نیز مواجه گشت.

مخاطب اثر: نوجوانان

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محیا کیایی

۲۲ تیر ۱۴۰۲

مناسب سن 1 +

جنت آباد مرکزی نسترن اول کوچه ی نیلوفر ده بنفشه

بزرگسال

توسط : محیا کیایی

۲۲ تیر ۱۴۰۲

مناسب سن 1 +

جنت آباد مرکزی نسترن اول کوچه ی نیلوفر ده بنفشه

بزرگسال

توسط : محیا کیایی

۲۲ تیر ۱۴۰۲

مناسب سن 1 +

جنت آباد مرکزی نسترن اول کوچه ی نیلوفر ده بنفشه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تبدیل‌شوندگان: ظهور جانواران

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!