• امروز : 9 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم بچه های جاسوس آرماگدون (Spy Kids: Armageddon )

author-img

توسط : زهرا ملک‌ثابت ارزیاب کدومو

6 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

10938 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

دو کودک بازیگوش درگیر ماجرهای جاسوسی پدر و مادرشان می‌شوند. تماشای این فیلم که ساخته کشور آمریکا و کمپانی نتفلیکس است به دلیل خشونتی که دارد به افراد زیر 15 سال توصیه نمیشود.

ژانر : اکشن خانوادگی کمدی

سال 2023 97 دقیقه جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این فیلم یک فیلم اکشن با درون مایه طنز است. و علاوه بر این که برای سرگرمی خانواده‌ها ساخته شده پیام‌های مثبت جدی از جمله اهمیت راستگویی و کار گروهی خانوادگی و… را در خود جای داده

توصیه میکنیم نسخه پالایش شده آم را تماشا کنید.

در صورت تماسای نسخه پالایش شده تماشای آن برایافراد بالا13 سال مجاز است .

 

خلاصه: توصیه می‌کنیم فرزندان خود را در تماشای این اثر همراهی کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید در خصوص موضوعات زیر با فرزندان خود صحبت کنید.

صداقت و درستی

راه‌های جایگزینی که برای مقابله با اشتباهات به ذهنشان می‌رسد.

داستان اثر

تونی و پَتی نسخه رایگان مرحله جدید یک بازی رایانه‌ای که توسط ری کینگستون که خود را در دنیای بازی پادشاه معرفی می‌کند ساخته شده را جایزه می‌گیرند و نیمه شب بدون این که به پدر و مادرشان اطلاع دهند بازی را روی کامپیوتر خانه نصب می‌کنند. بلافاصله سیستم از کار می‌افتد. همزمان در طرف دیگری از خانه پدر و مادرشان که جاسوس هستند و این را از فرزندان خود مخفی می‌کنند بر سر از بین بردن یل نبردن کدی که پدرشان ساخته قادر به باز کردن هر قفلی در فضای مجازی است جر و بحث می‌کنند و وقتی مادر موفق به حذف کد می‌شود حذف کد تکمیل نمی‌شود و سیستم پیام میدهد که کد دزدیده شده. صبح فردا توسط افردای که شبیه به شخصیت‌هاس بازی هستند به خانه حمله می‌شود و پدر و مادر دستگیر می‌شوند اما بچه‌ها را به یک خانه امن که در آن آموزش‌های اولیه برای جاسوس شدن و وسایل جاسوسی و… وجود دارد می‌فرستند. بچه‌ها بعد از دیدن آموزش‌های اولیه با تعقیب افراد پادشاه به مقر او که والدینشان را در آن زندانی کرده می‌رسند. بعد از آزاد کردنشان در مبارزه با پادشاه شکست می‌خورند و پادشاه موفق می‌شود سیستم‌های تمام دنیا را به ویروسی که افراد را مجبور می‌کند بازی او را بازی کنند آلوده کند‌. پتی پیشنهاد می‌دهد به درون بازی بروند و با پادشاه از درون بازی مبارزه کنند. تونی مامور می‌شود با پادشاه بجنگد. او پادشاه را این بار صادقانه و بدون دغل کاری و دور زدن قوانین بازی شکست می‌دهد و او را قانع می‌کند نمیتواند تمام مردم را مجبور به انجام کار‌های خوب کند ولی از طریق همین بازی می‌تواند برای آن‌ها الهام خوبی و درستی باشد.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: Robert Rodriguez

نویسنده/ مترجم: Robert Rodriguez / Racer Rodriguez

نام تهیه کننده: Elizabeth Avellan

نام بازیگران: Connor Esterson/ Zachary Levi/ Gina Rodriguez/ Everly Carganilla

نام شخصیت ها:

تونی: پسر خانواده که بسیار علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای است و در پیدا کردن و اجرای روش‌های دور زدن بازی مهارت دارد

پَتی: دختر خانواده که او هم به بازی‌های رایانه‌ای علاقه مند است اما اعتقاد دارد صداقت مهم‌ترین چیز برای انسان‌هاست و همه باید با صداقت و راستگویی با هم برخورد کنند

نورا: مادر خانواده که یک جاسوس آموزش دیده است

ترنس:پدر خانواده که یک جاسوس آموزش دیده است

ری کینگستون: طراح بازی‌های رایانه‌ای که می‌خواهد از طریق بازی بر همه دنیا حکومت کند و انسان‌ها را به کارهای درست و خوب وا دارد.

کشور سازنده: امریکا

کمپانی سازنده: Netflix

مخاطب اثر: نواجوان/ بزرگسال

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بچه های جاسوس آرماگدون

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!