• امروز : 7 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم بوکسون را بکش (kill Boksoon)

author-img

توسط : فاطمه معصومی ارزیاب کدومو

12 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1745 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 18 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
فیلم«بوکسون را بکش»‌ محصول 2023 کره‌جنوبی است که داستان قاتل اجیرشده‌ای را نشان می‌دهد که بین زندگی شخصی‌ و کارش دچار درگیری شده‌است. این فیلم درجات بسیار بالایی از ترس، خشونت و ناهنجاری اجتماعی دارد.  

ژانر : اکشن جنایی هیجان انگیز

سال 2023 137 دقیقه جزئیات کامل اثر
-2 مناسب خانواده 9 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فیلم بوکسون را بکش فیلمی در ژانر جنایی و اکشن محصول سال 2023 کشور کره‌جنوبی است. این فیلم درجات بسیار بالایی از ناهنجاری، ترس و خشونت را دارد. در این فیلم، قاتلان اجیر شده در ازای پول مأموریت‌هایی انجام می‌دهند و دست به قتل‌های متعددی می‌زنند. با توجه به ماهر بودن این قاتلان و جذاب بودن برخی از این شخصیت‌ها و همچنین همزادپنداری برخی افراد با زندگی سخت آن‌ها، ممکن است این مبارزات و قتل‌ها جذاب به نظر برسند. نتفلکیس در سال‌های اخیر سعی در عادی جلوه دادن پدیده‌ی همجنسگرایی دارد و این را در این فیلم نیز به تصویر کشیده است. زمانی‌که بوکسون با این گرایش دخترش کنار می‌آید، رابطه‌ی آن دو با هم خوب می‌شود. با توجه به ناهنجاری و خشونت بسیار این فیلم توصیه می‌شود آن را تماشا نکنید ولی درصورت تماشا، نسخه‌ی پالایش شده را تماشا فرمایید. خلاصه: درمورد اهمیت ارتباط مؤثر و صمیمی و گفتگو در خانواده برای حل مشکلات و صحبت درمورد غم‌ها و درگیری‌های ذهنی به تفکر و گفتگو بپردازید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

اگر مشکلی برایت پیش بیاید آن را با چه کسی و چگونه درمیان می‌گذاری؟ فرد مورد اعتماد تو کیست؟ آیا خشونت و درگیری فیزیکی یا لفظی راه مناسبی برای برخورد با افرادی است که با آن‌ها مشکل داریم؟راه حل چیست؟ خلاصه: اگر دوستت یا فرزند آینده‌ات خطایی بکند، چگونه با او برخورد می‌کنی و به او تذکر می‌دهی؟  

داستان اثر

این فیلم داستان زنی را روایت می‌کند که یک قاتل ماهر اجیر شده است و برای شرکت ام کی کار می‌کند‌. او مادر یک دختر نوجوان است و حالا بین زندگی شخصی‌ و ارتباط با دختر و کارش دچار درگیری شده است.شرکت ام کی کارش استخدام و اجیر کردن قاتلان و مبارزان ماهر است. این شرکت مأموریت های مختلفی برای آن‌ها قرار می‌دهد و در ازای آن با توجه به رتبه و مهارتشان مبالغ هنگفتی را به عنوان دستمزد به آن‌ها می‌دهد.یکی از کارمندان بالارتبه‌ی این شرکت،بوکسون است. دلیل درگیری او بین زندگی و کارش، مشکلات او با دخترش است. او به دلیل کار مداوم و دروغ گفتن درمورد شغلش، ارتباط خوب و موثری با دخترش ندارد و درمورد مشکلات یکدیگر بی‌اطلاع هستند.

جزئیات اثر

نویسنده و کارگردان:بیون سونگ-هیون / Byun Sung-hyun نام تهیه کننده:یی جین-هی / Yi Jin-hee نام بازیگران:جیون دو-یون، سول کیونگ-گو، کیم شی-آ، لی جه-ووک، ایسوم، کو کیو-هوان / Jeon Do-yeon, Sol Kyung-gu, Kim Si-a, Lee Jae-wook, Esom, Koo Kyo-hwan نام شخصیت‌ها: گیل بوکسون: مادری که یک قاتل ماهر اجیر شده‌است و برای شرکت ام کی کار می‌کند. چا مین-کیو:صاحب شرکت ام کی که کارش استخدام و اجیر کردن قاتل‌های ماهر است. گیل جائه-یونگ: دختر نوجوان گیل بوکسون است. چا مین-هی: مدیر شرکت ام کی که برای چا مین کیو کار می‌کند و عاشق اوست. هان هی-سونگ:یکی از قاتلان شرکت ام کی و همکار گیل بوکسون است که با او رابطه جنسی نیز داشت. کشور سازنده: کره‌جنوبی کمپانی سازنده: See At Film انتشار دهنده: نتفلیکس / Netflix  

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بوکسون را بکش

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!