• امروز : 31 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم بعد از آن (After)

author-img

توسط : عاطفه تاریها ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

12316 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 18 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
فیلم «بعد از آن» یک فیلم عاشقانه و درام از زندگی دختری به نام «تسا» است که تازه وارد دانشگاه شده و درگیر روابط عاشقانه با پسری به نام «هاردین» می‌شود. این فیلم براساس کتابی به همین نام نوشته شده و فیلم نمره‌ی ضعیفی از سوی منتقدان دریافت کرده است.

ژانر : رمانتیک عاشقانه

سال 2019 105 دقیقه جزئیات کامل اثر
19 مناسب خانواده 95 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 14 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این فیلم داستان دختری به نام تسا است که با ورود به دانشگاه وارد رابطه با پسری به نام هاردین می‌شود. نوجوانان و جوانان  در این سنین علاقه‌مند به کشیدن سیگار و نوشیدن مشروب و امتحان‌کردن برخی ناهنجاری‌ها هستند. این فیلم نیز بسیار آزادانه این‌ها را به نمایش می‌گذارد و تسا که در ابتدا از نوشیدن مشروب امتناع می‌کند در انتها از این کار لذّت می‌برد، ازاین‌رو این ناهنجاری‌ها تحریک‌کننده و جذّاب نمایش داده شده است.

تسا و هاردین در فیلم به کرات همدیگر را می‌بوسند، لمس می‌کنند و رابطه‌ی جنسی برقرار می‌کنند و تسا باکرگی خود را توسط هاردین باکرگی از دست می‌دهد.

تصویری که فیلم از دانشگاه و به‌طورکلّی سبک زندگی تسا و دوستانش نشان می‌دهد با سبک زندگی و فرهنگ ما متفاوت است. اگر این فیلم را دیدید، می‌توانید درخصوص این تفاوت‌ها با فرزندتان صحبت کنید.

خلاصه: در این فیلم، سیگارکشیدن و نوشیدن مشروب وسوسه‌برانگیز به نمایش گذاشته شده و روابط خارج از چارچوب فراوان است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بپرسید به نظرت چرا این فیلم از سوی منتقدان نمره‌ی ضعیفی دریافت کرده است؟

اگر جای تسا بودی باز به رابطه‌ با هاردین ادامه می‌دادی؟

دوستان تسا او را به‌خاطر سبک زندگی‌اش (نخوردن الکل و نداشتن رابطه‌ی جنسی) مسخره می‌کردند. شما هم توسط دوستانتان به‌خاطر سبک خاصی از رفتار و زندگی مسخره شده‌اید؟ چه کاری کرده‌اید؟

خلاصه: به نظرت این فیلم چه هدفی را دنبال می‌کند و می‌خواهد چه پیامی به مخاطب برساند؟

داستان اثر

فیلم «بعد از آن» داستان دختری به نام «تسا» است که تازه وارد دانشگاه شده. او توسط هم‌اتاقی‌اش به یک مهمانی دعوت می‌شود، در این مهمانی با پسری به نام «هاردین» آشنا می‌شود که در بازی جرئت و حقیقت باید آن پسر را می‌بوسید، ولی تسا از این کار سر باز می‌زند و آن پسر میان دوستانش شرط می‌بندد که دل تسا را به دست آورد و بعد او را رها کند!

جزئیات اثر

کارگردان: Jenny Gage-جنی گیج

نویسنده: Anna Todd‎-آنا تاد

تهیه کننده: Jennifer Gibgot-جنیفر گیبگات

بازیگران: Josephine Langford-Hero Fiennes Tiffin‎-هیرو فاینز-تیفین-جوزفین لانگفورد

شخصیت‌ها:

تسا: او دختری است که تازه وارد دانشگاه شده و با هاردین وارد رابطه‌ی عاشقانه می‌شود.

هاردین: او پسر مغروری است که روی عاشق‌کردن تسا شرط می‌بندد.

 

کشور سازنده: امریکا

کمپانی سازنده: سینلو فیلمز

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : علیرضا دل نار

۱۶ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 14 +

با سلام فیلم در قالب فیلم های تینیجری ساخته شده که از نظر فیلم نامه و شخصیت ها بسیار ضیعف ظاهر میشه.... فیلم After رو از دسته فیلم های ضربه زن به بنیاد خانواده میشه نام برد که کشیدن سیگار و نوشیدن مشروبات الکلی و داشتن رابطه جنسی متداول و همجنس گرایی رو در فیلم به وضوح نشون میده و باکره بودن دختران رو به گونه ای نشون میده که باعث تمسخر میشه..... در کل فیلمیه که اصلا به خانواده هایی که دختران و پسران زیر 18 سال دارن اصلا توصیه نمیکنم چون الگوی رفتاری نامناسب داره

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بعد از آن

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!