• امروز : 11 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم بانو و ولگرد (lady and the tramp)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

1721 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
جیم و دارلینگ زن و شوهری هستند که با بانو، سگ خانگیشان زندگی می‌کنند. روزی بانو به صورت اتفاقی با سگ ولگردی یک روز را بیرون از خانه سپری می‌کند.  مسئول جمع‌آوری حیوانات ولگرد او را دستگیر می‌کند و جیم و دارلینگ به خانه بر می‌گردانندش و ول‌گرد هم در نهایت به خانه آنها می‌رود
سال 2019 104 دقیقه جزئیات کامل اثر
-1 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

داستان اصلی این فیلم بین بانو، ولگرد و چند سگ دیگر می‌گذرد و در پایان داستان نیز بانو و ولگرد در خانواده جیم و دارلینگ بزرگ می‌شوند. سگ‌ها در این فیلم موجوداتی باهوش، وفادار و مهربان هستند. اگر فرزندتان در سنین کودکی این فیلم را می‌بیند و قوه تخیل فعالی دارد ممکن است بخواهد مانند جیم و دارلینگ سگ داشته باشد و ماجراهای آن‌ها را تجربه کند. بهتر است درباره مزایا و معایب نگه داشتن حیوان خانگی با او صحبت کنید و نظرش را بپرسید.

خلاصه: سگ ها موجوداتی باهوش و وفادار هستند

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بپرسید نگهداری از حیوانات خانگی چه مزایا و معایبی دارد؟

از فرزند خود بپرسید پیام فیلم درباره خانواده چه بود؟

از فرزند خود بپرسید بانو و ولگرد چه ویژگی‌های شخصیتی مثبت و منفی داشتند؟

خلاصه: از فرزند خود بپرسید پیام فیلم درباره خانواده چه بود؟

داستان اثر

جیم و دارلینگ زن و شوهر مهربانی هستند که با بانو و سگ خانگیشان زندگی می‌کنند. از وقتی که فرزند جیم و دارلینگ به دنیا می‌آید بانو احساس بی مهری می‌کند و به صورت اتفاقی با سگ ولگردی که قبلا دیده بود یک روز را بیرون از خانه سپری می‌کند.  طی اتفاقی، مسئول جمع‌آوری حیوانات ولگرد او را دستگیر می‌کند و بعد از مدتی جیم و دارلینگ به خانه بر می‌گردانندش جیم و دارلینگ ابتدا فکر می‌کنند ول‌گرد سگی است که میخواسته به فرزندشان آسیب برساند اما متوجه می‌شوند ول‌گرد می‌خواسته از فرزندشان در مقابل موش محافظت کند. در نهایت ول‌گرد هم ساکن خانه جیم و دارلینگ می‌شود.

جزئیات اثر

کارگردان: اندرو استنتون

نویسنده:اَندرو بیوجالسکی

نام بازیگران:کرسی کلمونس- توماس من – ایوت نیکول براون – آدریان مارتینز

ژانر اثر: عاشقانه

کشور سازنده: آمریکا

شرکت سازنده: استودیو سینمایی والت دیزنی

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بانو و ولگرد

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!