• امروز : 19 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم بابت این شیطان متاسفم (Sorry About The Demon)

author-img

توسط : عاطفه تاریها ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3003 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

فیلم «بابت این شیطان متاسفم» در ژانر کمدی و ترسناک ساخته شده و داستان پسری است که متوجه می‌شود خانه جدیدش ارواحی دارد که از حضور او راضی نیستند. این فیلم که محصول 2023 آمریکاست، صحنه‌هایی از حضور ناگهانی ارواح همراه با صداهای مهیب دارد و ممکن است باعث ترس مخاطب شود.

ژانر : کمدی و ترسناک

سال 2023 105 دقیقه جزئیات کامل اثر
9 مناسب خانواده 5 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بابت این شیطان متاسفم یک فیلم کمدی  و ترسناک است. بدین معنی که شخصیت اول داستان یعنی ویل از اتفاقات عجیبی که در خانه می‌افتند نمی‌ترسد و زمانی که دو روحی که تحت فرمان شیطان هستند را می‌بیند سعی می‌کند که روحشان را آزاد کند.در نظر داشته باشید که صحنه‌های دلهره‌آور این فیلم از سکانس‌های طنزش بیشتر است و برای کودکان نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

این فیلم با صحنه‌های ترسناکش می‌تواند هیجان زیادی را به مخاطب وارد کند زیرا که بسیاری از نوجوانان به محتواهای ترسناک علاقه دارند اما میزان صحنه‌های وحشتناک در فیلم‌های ژانر وحشت می‌تواند به روان آن‌ها آسیب وارد کند. از این جهت فیلم‌های ژانر کمدی و ترسناک انتخاب خوبی برای نوجوانانی است که اصرار به دیدن فیلم‌های ترسناک دارند .

به صورت کلی در نظر داشته باشید که گفتن این جمله که «این فیلم واقعی نیست» نمی‌تواند از احساس ترس فرزندتان کم کند پس در این شرایط بهتر است با او گفتگو کنید.

خلاصه:

با توجه به ژانر فیلم، تماشای این فیلم، از نظر نوجوانان جذاب به نظر می‌رسد. بهتر است درباره آثار سوءِ تماشای آثار این چنینی با آن‌ها گفتگو کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

برای شما هم پیش آمده که بخواهید کاری را شروع کنید اما همه با شما مخالف باشند؟ چه کاری بوده و نتیجه‌اش چه شد؟

آیا برای شما هم پیش آمده که مثل ویل یک جنسی را با قیمت پایین بخرید ولی بعد متوجه شده باشید که جنسش اصلا خوب نیست؟ مانند خانه‌ای که ویل اجاره کرد.

وقتی در زندگی دچار مشکل شوید، اولین نفر به چه کسی مراجعه می‌کنید و از او کمک می‌خواهید؟

شیطان چرا روح ویل را تسخیر نکرد؟

آیا احساس ترس را تجربه کردی؟

به نظرت پیام این فیلم چیست؟

خلاصه:

در مورد تصمیمات ویل، پیام فیلم و احساس فرزندتان پس از تماشا با آن‌ها گفتگو کنید.                                                                                                          

داستان اثر

داستان از آنجایی شروع می‌شود که شیطان روح دختربچه یک خانواده را تسخیر کرده و در ازای آزادی‌اش از خانواده‌ او می‌خواهد که یک قربانی دیگر برایش پیدا کنند .خانواده دختر تصمیم می‌گیرند خانه را ‌به شخص دیگری اجاره بدهند تا شیطان بتواند قربانی خود را پیدا کند.

ویل اپراتور یک شرکت خمیردندان‌سازی است که به پیشنهادات و انتقادات مشتریان پاسخ می‌دهد. او عموما درخانه است و تازه از رابطه احساسی‌ خارج شده و حال روحی خوبی ندارد. ویل همان خانه‌ای که شیطان در آن حضور دارد را اجاره می‌کند. از همان شب اول، اذیت و آزارهای شیطان و ارواح شروع می‌شود. شیطان روح یک پسر و دختر نوجوان را اسیر خود کرده و آن‌ها را وادار می‌کند ویل را اذیت کنند؛ اما نمی‌تواند از ویل به عنوان قربانی استفاده کند در نتیجه با اذیت و آزار به او می‌فهماند که باید خانه را ترک کند. ویل نیز با توجه به این شرایط از دوستانش کمک می‌خواهد؛ اما زمانی که دوستان ویل به خانه او می‌آیند، شیطان روح آن‌ها را نیز تسخیر می‌کند. ویل با زحمت بسیار می‌تواند روح دوستانش را پس بگیرد. ویل و دوستانش با همکاری یکدیگر سعی می‌کنند دروازه شیطان را پیدا کرده و او را نابود کنند و موفق نیز می‌شوند.

ویل بعد از یک سال خانه را به صاحبان اصلی‌اش باز می‌گرداند و این در حالی است که برخلاف تصورش، شیطان هنوز نابود نشده است...

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: Emily Hagins

نویسنده/ مترجم: Emily Hagins

نام تهیه کننده: Ricardo Marco Bude

نام بازیگران:Jon Michael Simpson-Jeff McQuitty

نام شخصیت ها:

ویل: او جوانی است که به تازگی از رابطه احساسی خارج شده و در خانه‌ای زندگی می‌کند که توسط شیطان تسخیر شده است.

پاتریک: او دوست نابغه ویل است که به ویل کمک می‌کند شیطان را شکست دهند.

ایمی: او دوست ویل است و فرآیند احضار روح را بلد است.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Paper Street Pictures

مخاطب اثر: بزرگسال

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بابت این شیطان متاسفم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!