• امروز : 31 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم آخرین جنگجو: ریشه‌ی شیطان (The Last Warrior: Root of Evil)

author-img

توسط : عاطفه تاریها ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

6474 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«آخرین جنگجو: ریشه‌ی شیطان» فیلمی کمدی-فانتزی محصول سال ۲۰۲۱ روسیه و ادامه‌ی فیلم «آخرین شوالیه» است. این فیلم داستان مردی به نام ایوان است که از دوران مدرن وارد دوران باستانی روسیه شده است و سعی می‌کند با شمشیر جادویی و دوستانش راگالب، جادوگر تاریکی‌ها را شکست دهد.

ژانر : فانتزی کمدی ماجراجویانه

سال 2021 121 دقیقه جزئیات کامل اثر
23 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این فیلم کمدی-فانتزی داستان مردی به نام ایوان است که از دوران مدرن به دوره‌ی باستان آمده و با دوستانش سعی می‌کند جادوگر تاریکی را شکست دهد. خشونت‌های موجود در فیلم کمدی هستند و صحنه‌های خنده‌داری رقم می‌زنند اما ناپدیدشدن چشمان سربازان و جداشدن سر کاشی ممکن است لحظه‌ای باعث ترس مخاطب شود، اما کاشی سرش را روی بدنش قرار داده و به راهش ادامه می‌دهد.

پدر ایوان آرزو دارد پسرش شوالیه‌ای قدرتمند شود اما ایوان مانند شوالیه‌ها قدرتمند نیست؛ پس ایوان با دروغ‌گفتن و نیرنگ‌زدن سعی می‌کند خود را قدرتمند نشان دهد. اما در انتها ایوان با هوش و ذکاوت خود به گروه برای کشتن جادوگر تاریکی کمک می‌کند. درخصوص این موضوع با فرزندانشان صحبت کنید که یک گروه برای رسیدن به موفقیت تنها به زور بازو احتیاج ندارد و شما می‌توانید با شناخت توانایی‌هایتان به گروه کمک کنید.

پدر ایوان توسط جادوگر تاریکی کشته می‌شود. تماشای این صحنه برای کودکان زیر ۶ سال مناسب نیست.

خلاصه: صحنه‌های خشونت‌آمیز فیلم کمدی هستند و در قالب طنز ارائه شده‌اند. پدر ایوان آرزو دارد پسرش شوالیه شود اما ایوان قدرتمند نیست. ولی در انتها او با قدرت تفکرش توانست جادوگر تاریکی را شکست دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به نظرت قدرت جسمانی ایوان باعث پیروزی او شد یا توانایی‌های ذهنی‌اش؟

چرا جادوگر تاریکی به استادش پشت می‌کند و او را می‌کشد؟

تابه‌حال پیش آمده که مانند ایوان برای اثبات خود دروغ بگویی؟

خلاصه: ایوان چگونه توانست جادوگر تاریکی را شکست دهد؟

داستان اثر

این فیلم داستان مردی به نام «ایوان» است که از دوران مدرن به دوران باستان آمده و همچنین میان دنیای مدرن و باستانی در رفت‌وآمد است. در سرزمین باستانی شمشیر جادویی وجود دارد که جادوگر تاریکی‌خواهان آن است پس برای گرفتن آن شمشیر به سرزمین باستانی ایوان حمله می‌کند. پس ایوان و دوستانش برای نابودی جادوگر تاریکی و حفظ شمشیر جادویی راهی ماجراجویی می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان: Dmitriy Dyachenko-دیمیتری دایچنکو

نویسنده: Vitaliy Shlyappo- ویتالی شلیاپو

تهیه کننده: Aleksandr Kushaev-الکساندر کوشیو

بازیگران: Viktor Khorinyak-Mila Sivatskaya-Ekaterina Vilkova- ویکتور خورینیک- میلا اکاترینا- سیواتسکی ویکوا

 

شخصیت‌ها:

ایوان: ایوان مردی است که از دوران مدرن به دوران باستان آمده. او در صحنه‌هایی ساده‌لوح و در صحنه‌هایی بسیار باهوش جلوه می‌کند.

جادوگر تاریکی: او معلّمش را می‌کشد و با نوشیدن یک اکسیر در دنیا جاودانه می‌شود.

واسیلیسا: او دختری شجاع و قدرتمند است و عاشق ایوان است.

 

کشور سازنده: روسیه

کمپانی سازنده: Yellow, Black & White

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : مهدیار فاطمی

۲۳ دی ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

این فیلم یکی از اثرات مبتذل و مخرب آخرالزمانی هست که با سبک کمدی و فانتزی ساخته شده تا در این پوشش باورهای غلط در مورد منجی آخرالزمان را به مخاطب القا کند. واقعا باعث تاسفه که این فیلم و مشابه آن به این راحتی پخش می شوند.

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد آخرین جنگجو: ریشه‌ی شیطان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!