چگونه یک شهر بسازیم؟
بازیکن در بازی نیاز نیست کاری انجام دهد و صرفاً وظیفهی او فقط این است که روی صفحه ضربه بزند و سکه کسب کند و به حفاری خود عمق ببخشد. بازیباز از یک سو حفاری میکند و سکه به دست میآورد و از سوی دیگر با مواد و مصالح حاصل از آن به توسعهی یک شهر میپردازد. شهر بازی، علاوه بر خانه و کاشانه برای زندگی و اماکن تفریحی مثل زمین فوتبال و بسکتبال، مراکز حیاتی و مهمی مثل ایستگاه پلیس و بیمارستان نیز دارد. تمام این ساختمانها پس از اینکه تکمیل شدند هر چند دقیقه یکبار به بازیکن الماس میدهند. با الماسها در بازی میتوان افزایندههای سرعت و یا سکه خرید.
پیشتر گفته شد بازیکن با حفاری سکه دریافت میکند و میتواند با آن تعداد ماشینهای حفاری و ماشینهای حملکننده بار را افزایش دهد، سرعت ساخت و ساز و کند و کاو زمین را بالا ببرد و یا میزان دریافتی خود را زیاد و زیادتر کند.
نوا و نما
بازی یک موسیقی نسبتاً آرام و ملایم دارد که افت و خیز و زیر و بمی زیاد و اذیتکنندهای ندارد. از لحاظ دیداری نیز کار تابع نظریهی سادگی و جذابیت است. در بازی میشود تصویر را بزرگنمایی کرد که چه پیش و چه پس از آن محیط جزئیات خوبی دارد؛ اشیاء سایهاندازی دقیقی دارند و حتی ماشینها هم دود میکنند. در کل مجموعهی صدا و تصویر در Dig Tycoon - Idle Game به نحو راضیکنندهای خوب است.
نظرات کاربران
هیچ نظری وجود ندارد
هیچ نظری وجود ندارد
افزودن دیدگاه در مورد Dig Tycoon – Idle Game