Death's Door یک بازی سه بعدی، ایزومتریک و اکشن ماجراجویی است. بازیکن نقش یک کلاغ کوچک را بر عهده می گیرد که به عنوان یک "درو"کننده، در ستاد جمع آوری ارواح کار می کند. این کلاغ جنگ جو وظیفه دارد تا در این جهان که به نوعی تصویرسازی فانتزی از جهان پس از مرگ است، امنیت و پیشبرد صحیح روند رسیدگی به زندگی پس از مرگ ارواح را تامین کند. برای اولین ماموریت بازی، کلاغ مامور می شود تا روح هیولایی را که نمی خواهد با میل خود زندگی را ترک کند، جمع آوری کند. پس از شکست دادن آن، یک کلاغ بزرگ و پیر وارد داستان می شود و این روح را می دزدد؛ قبل از اینکه به او از توطئه احتمالی در مورد ناپدید شدن کلاغ های دیگر بگوید. کلاغ پیر توضیح می دهد که بازیکن باید راه خود را از طریق سه سیاه چال به منظور جمع آوری سه "روح غول پیکر" ادامه دهد. دستگیری این ۳ روح، کلید باز شدن "در مرگ" را در اختیار وی قرار خواهد داد.
در طول بازی، اطلاعات بیشتری در مورد پیشینه و رهبر "کمیسیون"، یعنی Lord of Doors، فاش میشود. با استفاده از مجموعهای از سلاحها، پرتابهها، جادو و حرکات آکروباتیک، بازیکن در چندین منطقه مختلف سفر میکند و با دشمنان خود رو به رو میشود. همگی مناطق جهان بازی از طریق دری به ستاد مرکزی باز میگردند. طراحی جهان بازی و در کل فضاسازی بازی، جوی فانتزی و نسبتا تاریک دارد. جهان بازی به خوبی حال و هوای مناسب را به بازیکن القا میکند.
بازیکن با شمشیر و تیر و کمان بازی را شروع می کند. شمشیر و تیر و کمان در واقع سلاحهای اصلی بازیکن هستند و با استفاد از این دو میتواند حملات و ضربات ترکیبی را روی دشمنان پیاده کند. چهار سلاح دیگر و سه پرتابه جادویی قابل ارتقا نیز در اختیار بازیکن هستند. در ابتدا، بازیکن تنها چهار خط سلامتی دارد که به مرور و با کسب امتیاز در روند بازی میتوان آنها را بیشتر کرد. سلامتی با جمعآوری و کاشت بذرها در گلدان هایی که در سرتاسر جهان ظاهر می شوند، بازیابی می شود. دانهها به گیاهانی تبدیل می شوند که سلامتی کامل را بازیابی می کنند و در نهایت نیز دوباره رشد می کنند.
درهای ورود و خروج از منطقه زندگی پس از مرگ به عنوان ایست بازرسی در طول بازی ایفای نقش میکنند. هنگامی که بازیکن می میرد، بازی دوباره از نزدیکترین درب به محل مرگ از سر گرفته میشود؛ بدون اینکه پیشرفت در دور قبلی بازی تغییری کند. مانند سایر بازیهای مشابه "زلدا"، آیتمها و تواناییهای جدید امکان دسترسی به مناطق جدید در سطوحی که قبلاً کاوش شدهاند را فراهم میکنند، و حل پازل با ابزارهای موجود برای تکمیل سیاهچالها مورد نیاز است. این بازی از روح ها به عنوان واحد پولی استفاده می کند که با کشتن دشمنان و یافتن پیک آپ های مخفی جمع آوری میشود، که می توان از آنها برای ارتقاء توانایی های شخصیت اصلی استفاده کرد.
نظرات کاربران
هیچ نظری وجود ندارد
هیچ نظری وجود ندارد
افزودن دیدگاه در مورد Death’s Door